برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

صابون کودک بیبی کوکول 125 گرمی Baby Coccole 1920 Baby Soap

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید صابون کودک بیبی کوکول 125 گرمی Baby Coccole 1920 Baby Soap کد 12540 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

صابون کودک بیبی کوکول 125 گرمی Baby Coccole 1920 Baby Soap صابونی بسیار نرم ، سبک و کرمی است که با PH خنثی و مطابق با پوست نوزاد و کودک می تواند از بدو تولد مورد استفاده قرار گیرد. صابون بیبی کوکول با داشتن ترکیباتی کاملا طبیعی و عصاره هایی از بتاگلوکن و جو دوسر با حفظ نرمی و لطافت پوست کودک می تواند با قدرت پاک کنندگی بالای خود پوست کودک را تمیز ، نرم و لطیف گرداند. از صابون کودک بیبی کوکول می توان برای تمام پوست ها استفاده نمود زیرا با فرمولاسیون گیاهی خود کاملا ضد حساسیت بوده و نرمی و لطافت پوست را حفظ می نماید.  

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره صابون کودک چیکو کد 2855 وزن 100 گرم Chicco 2855 Soap دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو صابون کودک چیکو کد 2855 وزن 100 گرم Chicco 2855 Soap را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید صابون کودک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
پوست خشک , پوست حساس , پوست معمولی
قابل استفاده برای
بدن , دست , صورت
حجم
125 گرم
عصاره
دارد
نوع عصاره
بتاگلوکن ، جو دوسر
کشور سازنده
ایتالیا
سایر توضیحات
دارای PH خنثی- مناسب برای نوزادان از بدو تولد- دارای منشاء گیاهی بدون ایجاد حساسیت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم