برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

حوله کلاهدار و لیف بات طرح قورباغه Baat 204 Frog Baby Towel And Mitt

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید حوله کلاهدار و لیف بات طرح قورباغه Baat 204 Frog Baby Towel And Mitt کد 12253 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

حوله کلاهدار و لیف بات طرح قورباغه Baat 204 Frog Baby Towel And Mitt ساخت کشور تایلند بوده و یک حوله ی 100 % پنبه ای است که در ابعاد 85*85 سانتیمتر تهیه شده است و به همراه خود یک لیف حوله ای 14*20 سانتیمتری نیز دارد. این حوله ی کلاهدار را به راحتی می توان از بدو تولد تا سه سالگی کودک مورد استفاده قرار داد. از آنجایی که پوست کودکان و به ویژه نوزادان بسیار لطیف و حساس می باشد ، استفاده از پارچه هایی که دارای الیاف مصنوعی می باشند ممکن است سبب بروز حساسیت در آنها شود. از این رو استفاده از حوله های بات با جنسی کاملا پنبه ای یک انتخاب مناسب برای نوزادان است. بر روی کلاه حوله بات و همچنین بر روی لیف این ست یک قورباغه ی سبز رنگ جذاب دوخته شده است و خود حوله نیز به رنگ صورتی می باشد. دور تا دور حوله نیز با نوار کتانی دور دوزی شده تا حتی نوار دور دوزی نیز ضد حساسیت باشد. از این ست حوله کلاهدار و لیف قورباغه ای بات می توان برای نوزادان و کودکان دختر استفاده نمود. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره حوله کلاهدار و لیف بات طرح قورباغه Baat 204 Frog Baby Towel And Mitt دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو حوله کلاهدار و لیف بات طرح قورباغه Baat 204 Frog Baby Towel And Mitt را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید حوله اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
حوله دو تکه
ابعاد
85*85 سانتیمتر
مشتمل بر
لیف، حوله حمام کلاهدار
جنس
پنبه
کلاه
دارد
نحوه شستشو
توسط دست، توسط ماشین لباسشویی
مناسب برای نوزادان
هست
سایر توضیحات
ابعاد لیف 20 × 14، شست و شو با دمای 40 درجه سانتی‌گراد، قدرت جذب بالا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم