برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

مسواک انگشتی نابی همراه با جعبه Nuby ID730 Oral Massager and Toothbrush

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید مسواک انگشتی نابی همراه با جعبه Nuby ID730 Oral Massager and Toothbrush کد 12084 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

مسواک انگشتی نابی همراه با جعبه Nuby ID730 Oral Massager and Toothbrush برای نوزادان از سه ماهگی قابل استفاده می باشد. با اینکه کودکان اغلب از 18 ماهگی مسواک زدن را شروع می کنند اما قبل از آن نیز می بایست لثه و دندان های آنها را تمیز کرد. برای این کار از مسواک های انگشتی استفاده می شود. مسواک انگشتی نابی دارای دو قسمت در طرفین می باشد که یک قسمت آن دارای برس مسواک بسیار نرم بوده و برای تمیز کردن لثه و دندان های تازه روییده قابل استفاده است و قسمت دیگر آن دارای برجستگی هایی است که می توان از آن برای ماساژ دادن لثه کودک استفاده نمود. به همراه مسواک انگشتی نابی یک جعبه ی مخصوص نگهداری آن نیز ارائه می شود تا بتوان این مسواک را بطور کاملا بهداشتی نگهداری نمود. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره مسواک انگشتی نابی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو مسواک انگشتی نابی همراه با جعبه Nuby ID730 Oral Massager and Toothbrush را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید مسواک انگشتی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
سایز
متوسط
مناسب برای
3 ماه به بالا
میزان زبری برس
خیلی نرم
درپوش
دارد
کشور سازنده
امریکا
پد تمیز کننده زبان
دارد
سایر مشخصات
مناسب برای تمیزی دندانها و از بین بردن التهاب لثه ی کودک در موقع دندان در آوردن
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم