برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ست کیف و لوازم بهداشتی کودک چیکو Chicco Baby Bag and Health Care Accessories

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست کیف و لوازم بهداشتی کودک چیکو Chicco Baby Bag and Health Care Accessories کد 11901 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • سرمه ای
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست کیف و لوازم بهداشتی کودک چیکو Chicco Baby Bag and Health Care Accessories یک مجموعه کامل از وسایل مود نیاز نوزاد و کودک می باشد که به همراه یک ساک لوازم کودک ارائه شده است. لوازم بهداشتی موجود در ست چیکو شامل اقلام ذیل می باشد:

  • یک بسته دستمال مرطوب 72 عددی ضد حساسیت چیکو 
  • یک کرم ضد سوختگی 100 میلی لیتری چیکو که می تواند جهت پیشگیری و یا درمان انواع حساسیت های پوستی و یا سوختگی های سطحی بدن و پای کودک مورد استفاده قرار گیرد
  • یک صابون 100 گرمی کودک چیکو که فاقد هر گونه مواد شیمایی و مضر در ترکیباتش است و می تواند از بدو تولد مورد استفاده قرار گیزد
  • یک شامپوی 200 میلی لیتری بدون اشک کودک چیکو که فاقد پارابن و انواع مواد شیمیایی مضر برای کودکان و نوزادان می باشد و می تواند از بدو تولد مورد استفاده قرار گیرد
  • روغن ماساژ 200 میلی لیتری چیکو که برای نوزادان از بدو تولد قابل استفاده می باشد 
  • یک ساک چیکو با کیفیت و استحکام بسیار خوب که می تواند به عنوان ساک لوازم کودک مورد استفاده قرار گیرد

ست لوازم بهداشتی و کیف چیکو مجموعه ای کامل برای کودک می باشد و با تهیه آن بسیاری از اقلام مورد نیاز هر نوزاد را می توان تهیه نمود .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست کیف و لوازم بهداشتی کودک چیکو Chicco Baby Bag and Health Care Accessories دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ست کیف و لوازم بهداشتی کودک چیکو Chicco Baby Bag and Health Care Accessories را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ست کیف و لوازم بهداشتی کودک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم