برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

تشک بادی کودک مادرکر Mothercare 208 Baby Mattress

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید تشک بادی کودک مادرکر Mothercare 208 Baby Mattress کد 11498 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

تشک بادی کودک مادرکر Mothercare 208 Baby Mattress یک محصول کاربردی برای کودک است که در رنگ صورتی و سفید در ابعاد 70*135 برای شما ارائه شده است و انتخاب بسیار مناسبی هم از نظر کیفی و هم زیبایی برای دختر شماست. هنگامی که به گردش، مهمانی و یا سفر می روید تشک بادی کمک بسیاری به شما می کند چراکه هم جای کمی را اشغال می کند و به راحتی قابل حمل است. تشک بادی مادرکر دارای پتو بسیار نرم و راحتی می باشد که خیال شما را در سرما به هنگام مهمانی و گردش راحت می سازد. ویژگی مهم دیگری که تشک بادی مادرکر دارد کاور حمل است و شما می توانید به راحتی تشک را داخل کاور قرار داده و با خود حمل کنید. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تشک بادی نوزاد مادرکر دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو تشک بادی کودک مادرکر Mothercare 208 Baby Mattress را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تشک بادی کودک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
135x70 cm
نوع
بادی
موزیکال
نیست
قابلیت شستشو
دارد
سایر توضیحات
دارای کاور حمل، دارای پتو، سبک و راحت، جنس مرغوب
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم