برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

لیوان فیلیپس اونت Philips Avent A551/01 Cup

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لیوان فیلیپس اونت Philips Avent A551/01 Cup کد 11373 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • سبز
  • قرمز
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لیوان فیلیپس اونت Philips Avent A551/01 Cup محصولی زیبا و یا کیفیت با حجم 200 میلی لیتر است که دارای یک دهنی بسار نرم و انعطاف داراز جنس سیلیکون  می باشد که نوشیدن را برای کودک شما راحت می کند و نکته جالب این است که سرشیشه های کلاسیک می تواند روی این لیوان قرار گیرد و در واقع همه جوره شما با لیوان اونت می توانید راحتی بیشتری را برای کودک خود فراهم کنید و البته ظاهر را هم فراموش نکنید و بدانید طراحی اسپرت و جالبی که دارد برای کودک پسر شما بسیار مناسب است. لیوان فیلیپس اونت دارای دسته های انعطاف پذیر پلاستیکی می باشد که به کودک این امکان را می دهد که لیوان را به راحتی در دست بگیرد دسته ها دارای طراحی مارپیچی هستند که برای محکم قرار گرفتن در دست کودک طراحی شده اند و کاربرد بسیار خوبی را دارند.

در لیوان اونت یک سوپاپ طراحی شده است که ویژگی ضد چکه بودن را هم به خود اضافه کرده است در ساخت لیوان از مواد مضر و BPA استفاده نشده است و برای شستشوی آن هم می توانید از ماشین ظرفشویی استفاده کنید و یا به صورت دستی لیوان را بشویید. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره لیوان فیلیپس اونت Philips Avent A551/01 Cup دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو لیوان فیلیپس اونت Philips Avent A551/01 Cup را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لیوان اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
لیوان
وزن
65 گرم
مناسب برای سن
بالای 6 ماه
نحوه شستشو
هم به صورت دستی و هم ماشینی
گنجایش
200 میلی لیتر
درجه بندی
ندارد
درپوش
دارد
قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
دارد
دسته
طراحی مارپیچی لیوان برای محکم قرار گرفتن در دست کودک به انضمام دستگیره ها
سایر توضیحات
بدون چکه، سازگار با شیشه های طبیعی و کلاسیک، دهنی نرم سیلیکونی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم