برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

مایع شستشوی لباس کودک چیکو Chico's liquid laundry 1.5 Liter

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید مایع شستشوی لباس کودک چیکو Chico's liquid laundry 1.5 Liter کد 11240 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

مایع شستشوی لباس کودک چیکو Chico's liquid laundry 1.5 Liter محصول کشور ایتالیاست که ضد آلرژی می باشد و برای استفاده برای کودکان بسیار مناسب است. کودکان تازه متولد شده پوستی حساس و نرم دارند که باید از آن بسیار مراقبت کرد و از تمام وسایلی که امکان برخورد با آن را دارند اطمینان حاصل کرد که هیچ گونه آلرژی و یا باکتری نداشته باشند. استفاده از لباس یکی از مواردی است که روی پوست کودک بسیار تاثیر دارد و تمیز بودن آن از اهمیت بالایی برخوردار است و بهتر است که لباسشان نرم و لطیف باشد که پوست آسیب نزند، مایع لباس شویی کودک چیکو (Chicco)، مناسب برای لباس کودکان از بدو تولد که پوست بسیار حساس و لطیفی دارند می باشد زیرا دارای قابلیت هیپوآلرژیک،ضد آلرژی و حساسیت است. مایع لباس شویی کودک چیکو از جمله محصولاتی است که می تواند اعتماد شما را کامل جذب کند و با کارایی عالی و بی تقصی که دارد خودش را به شما ثابت کند.

از مایع شستشوی چیکو می توان هم برای شست و شوی دستی و هم ماشینی استفاده نمود. مایع لباسشویی کودک چیکو قابلیت ضد الکتریسیته داشته و به طور متوسط برای 27 بار شست و شو مناسب استفاده نرمال برای پوشاک کودکان و نوزادان می باشد. دیگر ویژگی مایع لباسشویی Chicco قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی هست که دارد اما در عین حال بسیار ملایم است و مانع از زبر و خشن شدن پارچه و یا به وجود آمدن الکتریسیته ساکن در لباس خواهد شد. همچنین فاقد هرگونه ترکیبات حساسیت زا بوده و پوست فرزند دلبند شما را آزرده نمی سازد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره مایع شستشوی لباس با کیفیت کودک چیکو دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو مایع شستشوی لباس کودک چیکو Chico's liquid laundry 1.5 Liter را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید مایع لباسشویی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
مایع لباسشویی
وزن
1500 میلی لیتر
مناسب برای
شستشو با دست , شستشو با ماشین لباسشویی
سایر توضیحات
ضد حساسیت، ضد الکتریسیته، ضدآلرژی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم