برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

مایع استریل چیکو Sterile liquid Chico 1liter

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید مایع استریل چیکو Sterile liquid Chico 1liter کد 11238 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

مایع استریل چیکو Sterile liquid Chico 1liter یک ضدعفونی کننده بسیار قوی و ضروری است که می تواند با ویژگی هایی که دارد کمک بسیار خوبی برای شما باشد. همانطور که می دانید هرچیزی که وارد دهان کودک می شود نیاز به ضدعفونی شدن کامل دارد تا باعث بیماری کودک نشود که البته باید حتما به برند محصولی که انتخاب می کنید توجه کنید چراکه در صورت ضعیف بودن استریل کودک شما دچار مریضی می شود و این بسیار ناراحت کنندست برند چیکو همیشه بهترین محصولات را ارائه داده و محصولاتش را بعد از تست و اطمینان خاطر به شما عزیزان ارائه می دهد و به جرات می توان گفت رغیبی در بی نقصی محصولاتش ندارد. توجه داشته باشید که شستشوی این وسایل به نحوی که کاملا تمیز شده و عاری از هر گونه میکروب گردد، با آب و شوینده های معمولی میسر نمی باشد. به همین علت بهتر است از یک ماده استریل کننده مناسب و مطمئن استفاده نمایید. مایع استریل چیکو شیشه شیر، پستانک و کلیه ی وسایل کودک و یا نوزاد شما را ضدعفونی کرده و بدون جاگذاری حتی یک میکروب همراه خوبی برای سلامتی فرزند شماست. کاربرد مایع استریل چیکو به این جا ختم نمی شود شما می توانید حتی میوه و سبزیجات خود را هم با استریل Chicco ضد عفونی کنید و لذت ببرید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره مایع استریل کودک چیکو دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو مایع استریل چیکو Sterile liquid Chico 1liter را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید مایع استریل اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم