برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

لیوان چیکو سافت Chicco Soft 6823 Cup

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لیوان چیکو سافت Chicco Soft 6823 Cup کد 8006 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لیوان چیکو مدل سافت Chicco Soft 6823 Cup محصولی زیبا با حجم 200 میلی لیتری می باشد که برای آموزش نوشیدن به کودکان طراحی شده است . لیوان چیکو برای کودکان بالای 6 ماه طراحی شده است و کودک با استفاده از دسته های انعطاف پذیری که در اطراف لیوان طراحی شده است می تواند مانع لیز خوردن آنها از میان دستان خود بشود . دهانه سیلیکونی و نرم لیوان برای کام و لثه کودک مناسب بوده و با قابلیت جلوگیری از نشتی که دارد می توانید با خیال راحت آن را در کیف خود حمل و جابه جا کنید . لیوان سافت دارای درپوشی است که علاوه بر رعایت بهداشت و نگهدانی در دهانه لیوان امکان جابه جایی را راحت تر می کند . جنس بدنه ی لیوان از پلاستیک قابل شستشو می باشد که هم به صورت دستی و هم با ماشین ظرفشویی قابل شستشو می باشد . همچنین برروی بدنه ی لیوان درجه بندی تعبیه شده است که شما می توانید از میزان مایعات درون لیوان مطلع شوید .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره لیوان چیکو مدل سافت Chicco Soft 6823 Cup دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو لیوان چیکو مدل سافت Chicco Soft 6823 Cup را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لیوان اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم