برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

لیوان دسته دار تامی تیپی Tommee Tippee TT44702597 Juice Bottle

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لیوان دسته دار تامی تیپی Tommee Tippee TT44702597 Juice Bottle کد 6641 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • آبی دریایی
  • سرخابی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لیوان دسته دار تامی تیپی Tommee Tippee TT44702597 Juice Bottle محصولی پلاستیکی با ظرفیت 260 میلی متری است که با درپوشی که دارد به شما این امکان را می دهد که سری لیوان همیشه تمیز بماند . لیوان TT44702597 دارای نی برای استفاده ی آسان تر است و از جنس پلاستیکی فاقد BPA است که سلامت کودک را به خطر نمی اندازد . لیوان TT44702597 را هم به صورت دستی و هم با استفاده از ماشین ظرفشویی می توان شست و شو داد . سری لیوان از نوع گرد است که کودک به راحتی می تواند از آن استفاده کند . لیوان TT44702597 در دو رنگ آبی و سرخابی در بازار موجود است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره لیوان دسته دار کودک تامی تیپی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه Ershaco لیوان دسته دار تامی تیپی Tommee Tippee TT44702597 Juice Bottle را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لیوان اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
لیوان
جنس
پلاستیک
گنجایش
260 میلی لیتر
درجه بندی
ندارد
درپوش
دارد
عملکرد ضدنفخ
ندارد
قابلیت استفاده در ماکروویو
ندارد
قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
دارد
دسته
ندارد
سایر توضیحات
دارای نی برای استفاده آسان تر - تهیه شده از پلاستیک فاقد BPA
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم