برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

لیوان سوپاپ دار نابی Nuby ID9926 Baby Bottle

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لیوان سوپاپ دار نابی Nuby ID9926 Baby Bottle کد 13789 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • آبی
  • صورتی
  • سبز
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لیوان سوپاپ دار نابی Nuby ID9926 Baby Bottle  یک محصول با کیفیت و زیبا که توسط شرکت نابی ساخته و به بازار عرضه شده است. لیوان سوپاپ دار نابی دارای گنجایش 300 میلی لیتر می باشد. استفاده از لیوان نابی برای کودک شما هیچ ضرری ندارد چرا که در ساخت آن از مواد مضر و شیمیایی استفاده نشده است. لیوان Nuby ID9926 دارای درپوش است و به همین دلیل مواد داخل آن بیرون نمیریزد. لیوان سوپاپ دار نابی مناسب استفاده کودکان از شش ماهگی به بعد است.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری لیوان سوپاپ دار نابی 9926 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره لیوان سوپاپ دار نابی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

سایت اینترنتی ارشاکو لیوان سوپاپ دار نابی Nuby ID9926 Baby Bottle را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لیوان اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
لیوان
جنس
سیلیکون
مناسب برای سن
6 تا 9 ماه
گنجایش
300 میل
درپوش
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم