برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

مایکروویو پاناسونیک Panasonic NN-GD371 Microwave Oven

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید مایکروویو پاناسونیک Panasonic NN-GD371 Microwave Oven کد 8919 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

مایکروویو پاناسونیک Panasonic NN-GD371 Microwave Oven با توجه به اندازه متوسط ولی به دلیل بهره بردن از سیستم اینورتر و داشتن گریل یکی از مدل‌هایی محسوب می‌شود که علاوه بر زیبایی از امکانات نسبتا کاملی برخوردار است.
مدل NN-GD371 همچنین مجهز به برنامه خودکار گرم‌کردن مجدد غذا است و علاوه بر پخت ترکیبی امکان ذخیره دستورالعمل پخت را دارد. مایکروفر پاناسونیک مدل NN-GD371M با حداکثر توان 1000 وات مناسب برای پخت و گریل انواع غذاها در منزل می باشد.
طراحی زیبا و مدرن دستگاه جلوه ای تازه به محیط آشپزخانه شما می بخشد. حجم محفظه داخلی دستگاه 23 لیتر بوده و قطر سینی شیشه ای داخلی 285 میلی متر است که به صورت گردان طراحی شده است. دستگاه مجهز به دستورات گریل، پخت ترکیبی، یخ زدایی، سه مرحله دستور گرم کردن دوباره و 4 تا 15 نوع دستور منوی خودکار می باشد که کار با وسیله را بسیار راحت نموده است.
مایکروفر 371 پاناسونیک مجهز به پنل دیجیتال شامل صفحه نمایش و کلید های فشاری کنترلی است که به کمک آن ها می توانید توان، زمان و نوع پخت مورد نظرتان را کنترل کنید یا جهت یخ زدایی با سیستم اینورتر برحسب وزن غذای منجمد، گرم نگه دار، گرم کردن مجدد و تنظیمات پخت و سرو غذا با توجه به نوع و وزن آن استفاده نمایید.
ولوم کنترلی روی پنل نیز به دو صورت چرخشی و فشاری امکان انجام تنظیمات مربوط به زمان، وزن و قدرت را برای شما فراهم می نماید. همچنین جهت ایمنی بیشتر دستگاه مجهز به قفل کودک می باشد که می توانید برای فعال کردن آن، سه بار دکمه start را فشار داده و برای لغو نیز سه بار دکمه stop را بفشارید.
برای عملکرد ایمن و مطلوب، مایکروفر را روی سطح صاف و محکم قرار داده و به اندازه 15 سانتی متر از بالا و 10 سانتی متر از اطراف فضای خالی قرار دهید تا جریان هوای کافی برای خنک سازی به دستگاه برسد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره مایکروویو پاناسونیک NN-GD371 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو مایکروویو پاناسونیک Panasonic NN-GD371 Microwave Oven را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید مایکروویو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد بیرونی
279x488x395 میلی متر
ابعاد داخلی
178x315x353 میلی متر
گنجایش
23 لیتر
توان مایکروویو
950 وتن
گریل
دارد
توان گریل
1000وات
پخت ترکیبی
دارد
توضیحات یخ زدایی
توربو اینورتر
قفل کودک
دارد
سایر ویژگی ها
اندازه سینی گردان : 285 میلیمتر، 12 دستورالعمل پخت اتوماتیک، 6 سطح تنظیم قدرت، سیستم پخت ترکیبی به همراه سیستم گرم کن خودکار، ازگار با محیط زیست و دارای لامپ LED و حالت صرفه جویی انرژی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم