برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

مایکروفر پاناسونیک Panasonic NN-ST332W Microwave

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید مایکروفر پاناسونیک Panasonic NN-ST332W Microwave کد 8916 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

مایکروفر پاناسونیک Panasonic NN-ST332W Microwave با طراحی بسیار زیبا یک محصول مناسب و کاربردی برای استفاده خانگی است. این مایکروفر با ظرفیت 25 لیتر و قدرت 800 وات قادر به آماده سازی انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد.
مایکروفر پاناسونیک دارای سینی شیشه ای گردان با قطر 288 میلی متر است که به راحتی می توانید ظرف غذای خود را در آن جای دهید. پنل دستگاه شامل دو ولوم تنظیم چرخشی است که ولوم بالایی یرای تنظیم حالت پخت تا 4 درجه و یک حالت یخ زدایی طراحی شده و ولوم پایینی جهت تنظیم زمان و وزن مورد نیاز از 0 تا 35 دقیقه و 0 تا 1 کیلوگرم درجه بندی شده است.  
برای عملکرد ایمن و مطلوب، مایکروفر را روی سطح صاف و محکم قرار داده و به اندازه 15 سانتی متر از بالا و 10 سانتی متر از اطراف فضای خالی قرار دهید تا جریان هوای کافی به دستگاه برسد.
 مدل NN-ST332W از مایکروفرهای (مایکروویو) پاناسونیک سری سولو با دو کلید چرخشی تعیین زمان و سطح قدرت و دستورالعمل‌های مختلف با کاربری بسیار ساده طراحی شده است. قطر سینی 288 میلیمتری و ظرفیت 25 لیتری مدل NN-ST332  امکان مناسبی را جهت مصارف عمومی برای ادارات و سازمان‌ها فراهم کرده است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره مایکروویو پاناسونیک NN-ST332W دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو مایکروفر پاناسونیک Panasonic NN-ST332W Microwave را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید مایکروویو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد بیرونی
485×287×400 میلی متر
ابعاد داخلی
315×227×349 میلی متر
گنجایش
25 لیتر
توان مایکروویو
800وات
گریل
دارد
یخ زدایی
ساده
سایر ویژگی ها
اندازه سینی گردان :288 میلیمتر، 8 دستورالعمل پخت، 5سطح تنطیم قدرت،
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم