برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

مایکروویو پاناسونیک Panasonic NN-SM332 Microwave

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید مایکروویو پاناسونیک Panasonic NN-SM332 Microwave کد 11638 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

مایکروویو پاناسونیک Panasonic NN-SM332 Microwave یک اجاق مایکروویو است که گاهی به اشتباه مایکروفر نیز برای ایین قبیل محصولات استفاده می شود. شاید خارج از لطف نباشد که به اختصار تفاوت این دو دستگاه پرطرفدار را که امروزه به یکی از ملزومات هر خانه ای بدل شده اند یادآور شویم. مایکروویو امواج رادیویی با طول موج کوتاه هستند که از برنامه های  تلویزیون تا پخت و پز بکار گرفته می شوند. این امواج در برخورد با یک ماده ممکن است منعکس، منتشر یا جذب شوند. مواد فلزی این امواج را کاملاً منعکس می کنند. مواد غیرفلزی مثل شیشه و پلاستیک امواج را از خود عبور می دهند و موادی که دارای آب هستند مانند غذاها انرژی این امواج را جذب می کنند .
در اجاق های مایکروویو با استفاده از این امواج ، حرارت در داخل ماده غذایی تولید شده  و زمان پخت بسیار کوتاه می گردد. طراحی اجاق های مایکروویو به گونه ای است که این امواج از داخل دستگاه خارج نمی شوند اما باید توجه داشت دستگاه های تعمیر شده،  کثیف و یا آسیب دیده امکان خروج اشعه مایکروویو را در هنگام روشن بودن آن دارند. فر اما دستگاهی است که با استفاده از گاز یا برق حرارت را در محفظه ای در بسته به شکل یکنواخت در تمام قسمتها پخش می کند. مایکروفر به دستگاهی گفته می شود که علاوه بر قابلیت مایکروویو ، با داشتن المنت بتواند قابلیت فر را نیز داشته باشد.
NN-SM332 یک اجاق مایکروویو با ظرفیت 25 لیتر است که طراحی ساده و شکیل آن با هر سلیقه ای همخوانی داشته و با دو ولومی که در سمت راست درب آن قرار گرفته به راحتی می توان کلیه تنظیمات دلخواه را انجام داد.
از مزایای NN-SM332 دارا بودن قابلیت یخ زدایی است که با برنامه ای انحصاریی که به صورت دستی وارد می شود، قابل استفاده است و عملکرد آن به گونه ای است که هیچ تغییری در مواد غذایی نخواهد داد فقط آنها را از حالت انجماد خارج می سازد. همچنین مایکروویو NN-SM332 توانی معادل 1270 وات و 5 سطح مایکروویو می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره مایکروویو پاناسونیک NN-SM332 آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو مایکروویو پاناسونیک Panasonic NN-SM332 Microwave را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید مایکروویو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد بیرونی
287x485x400 میلیمتر
گنجایش
25 لیتر
قابلیت مایکروویو
دارد
توان مایکروویو
1270 وات
گریل
ندارد
کانوکشن
ندارد
یخ زدایی
دارد
توضیحات یخ زدایی
دستی
جوجه گردان
ندارد
صفحه نمایش
ندارد
قطر صفحه چرخان
288 میلیمتر
قابلیت تنظیم زمان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای 5 سطح مایکروویو
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم