برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پد سینه چیکو 61773 بسته 60 عددی Chicco 61773 Breast Pad Pack of 60

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پد سینه چیکو 61773 بسته 60 عددی Chicco 61773 Breast Pad Pack of 60 کد 7057 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پد سینه چیکو مدل 61773 بسته 60 عددی Chicco 61773 Breast Pad Pack of 60 از محصولاتی است که برای مادران طراحی شده است . مادران تا چند ماه پس از تولد نوزاد نیاز به لوازم مخصوصی دارند . پد سینه از جمله وسایلی است که در ابتدای کار لازم است . ترشح شیر مادر در بعضی مواقع آنقدر زیاد است که باعث کثیف شدن لباس او می شود . استفاده از پد سینه راه حل مناسبی برای پیشگیری از این مشکل است . پد سینه چیکو در بسته بندی 60 عددی به بازار عرضه شده است . پد سینه چیکو بسیار نازک و غیر قابل رویت در هنگام قرار گرفتن زیر لباس است و به همراه نوارهای چسبی برای جلوگیری از لغزش هستند . پد چیکو دارای ساختار منحنی شکل و سازگار با فرم سینه هستند . جنس پد چیکو نرم و ابریشمی بوده و با داشتن چند لایه و قابلیت جذب بالا همواره خشک و فاقد رطوبت اند . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پد سینه چیکو مدل 61773 بسته 60 عددی Chicco 61773 Breast Pad Pack of 60 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو پد سینه چیکو مدل 61773 بسته 60 عددی Chicco 61773 Breast Pad Pack of 60 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پد سینه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
پد سینه
تعداد در بسته بندی
60 عدد
جنس
پنبه
فاقد BPA
هست
قابلیت شستشو
ندارد
سایر توضیحات
پد سینه یکبار مصرف- ضد حساسیت- قابلیت جذب فوق‌العاده بالا- دارای روزنه‌های جریان هوا- نرم- نازک- ضد لغزش
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم