برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پد سینه نابی بسته 40 عددی Nuby ID67639 Breast Pad

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پد سینه نابی بسته 40 عددی Nuby ID67639 Breast Pad کد 12078 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پد سینه نابی بسته 40 عددی Nuby ID67639 Breast Pad یکی از ضروریات مادرانی است که از شیر خود کودکشان را تغذیه می کنند. ترشحات شیر مادر با رشد نوزاد بیشتر شده و این امر برای مادران مشکلاتی از قبیل لک شدن لباس و .. را ایجاد می نماید. استفاده از پد سینه نابی می تواند با قدرت جذب بالایی که دارد این مشکل را از میان برداشته و راحتی را برای مادران به ارمغان بیاورد. پد سینه نابی آنتی باکتریال و ضد حساسیت می باشد و وجود منافذ ریز آن موجب رسیدن جریان هوا به پوست شده و از التهاب و یا خشکی سینه جلوگیری می نماید. در زمان استفاده از پد های نابی نیازی به شستشو قبل از شیر دهی نیست . پد ID67639 از 4 لایه محافظ ساخته شده است و جنسی بسیار نرم و لطیف دارد . به هنگام استفاده از پد نگرانی جهت حرکت آن و یا دیده شدن از روی لباس وجود نخواهد داشت. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پد سینه نابی بسته 40 عددی Nuby ID67639 Breast Pad دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو پد سینه نابی بسته 40 عددی Nuby ID67639 Breast Pad را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پد سینه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
پد سینه
تعداد در بسته بندی
40 عدد
فاقد BPA
هست
قابلیت شستشو
ندارد
سایر توضیحات
قابل استفاده در دوران شیردهی، بدون دید از روی لباس، دارای الیاف آنتی باکتریال، دارای روزنه های گردش هوا، قدرت جذب بالا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم