برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

گاه نگار بارداری دیه روحه Die Ruhe 293 Taticlube

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید گاه نگار بارداری دیه روحه Die Ruhe 293 Taticlube کد 11584 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

گاه نگار بارداری دیه روحه Die Ruhe 293 Taticlube محصولی بسیار کاربردی و خاطره ساز می باشد که توسط کمپانی دیه روحه برای شما ارائه شده است و برای قبل بلرداری تا هنگام تولد نوزاد به کار برده می شود. لحظات شما را ماندگار می کند و برای شما خاطره سازی می کند با چسباندن عکس های دوران بارداری، با نوشته ها و خاطره ها و احساسات و تک تک لحظه هایی که دیگر هیچگاه تکرار نمی شود همراه آینده شماست. گاه نگار دیه روحه شامل 34 صفحه و سه برگ برچسب جهت چسباندن در کتاب به‌عنوان یادآور می باشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره گاه نگار بارداری دیه روحه  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو گاه نگار بارداری دیه روحه Die Ruhe 293 Taticlube را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید گاه نگار بارداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
275 × 220 میلی‌متر
تعداد برگ
34 صفحه
سایر توضیحات
گاه نگار باردارای از قبل از بارداری تا تولد نوزاد، مناسب برای برنامه‌ریزی دوران بارداری، آشنایی مادر با نکات ضروری بارداری در هر روز از این دوران جهت برنامه‌ریزی شخصی در کتاب، دارای سه برگ برچسب جهت چسباندن در کتاب به‌عنوان یادآور
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم