برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اتو بخار فیلیپس Philips GC2982 30 Steam Iron

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اتو بخار فیلیپس Philips GC2982 30 Steam Iron کد 7737 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اتو بخار فیلیپس Philips GC2982 30 Steam Iron با رنگ بندی سفید و بنفش زیبا و طراحی کارآمدش محصولی پر کاربرد از شرکت شناخته شده و معتبر Philips است.
جنس مرغوب کفی اتو بخار فیلیپس مدل جی سی 2982 از آلیاژ استیم گلاید پلاس است که با شکاف هایی به بهترین شکل ممکن و با قدرت زیاد بخار افشانی را به صورت لحظه ای و پیوسته انجام داده و چروک ترین لباس ها را با سرعت زیاد صاف می کند.
ضد رسوب بودن اتو بخار Philips از بسته شدن سوراخ های کف اتو توسط جرم و رسوب جلوگیری می کند و خاصیت ضد چکه ی دستگاه مانع لک و خیس شدن لباس ها می شود.
دریچه ای در جلوی اتو بخار Philips GC2982 30 Steam Iron قرار دارد که می توان از طریق آن مخزن 300 میلی لیتری اتو را پر کرد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اتو بخار فیلیپس GC2982 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه انلاین ارشاکو اتو بخار فیلیپس Philips GC2982 30 Steam Iron را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اتو بخار اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
150 × 300 × 350 میلی‌متر
وزن
1/5 کیلو گرم
نوع اتو
اتو بخار
جنس کف
استیم گلاید پلاس
تنظیم میزان بخاردهی
ندارد
مخزن آب
دارد
گنجایش مخزن آب
300 میلی لیتر
بخاردهی عمودی
دارد
سیستم ضد رسوب
دارد
بخاردهی پیوسته
35 گرم در دقیقه
بخاردهی لحظه ای
30 گرم در دقیقه
سیستم ضدچکه
دارد
اسپری آب
دارد
طول کابل
2متر
توان مصرفی
2300 وات
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم