برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

بخارگر فیلیپس Philips GC535 Garment Steamer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید بخارگر فیلیپس Philips GC535 Garment Steamer کد 7720 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

بخارگر فیلیپس Philips GC535 Garment Steamer با اندازه کوچک و وزن سبکی که دارد به راحتی قابل جا به جایی و حرکت دادن است و به همین دلیل می توان بخارگر را به هر قسمتی از خانه، فروشگاه لباس یا پرده فروشی انتقال داده و از آن استفاده کرد.
بخارگر ایستاده Philips GC535 دارای سری بزرگی است که در طول استفاده به صورت مداوم بخار را به بیرون داده و همین موضوع مدت زمان اتوکشی را کاهش می دهد.
مخزن بخارگر ایستاده فیلیپس GC535 حتی در زمان کار با دستگاه جدا می شود و می توان آن را پر کرده و دوباره به بخارگر متصل کرد.
امکان افزودن ماده‌ ی معطر به بخارگر وجود دارد که پس از اتوکشی و استفاده از بخارگر، پارچه‌ ها و لباس‌ ها خوش‌ بو هم می شوند. همچنین آویز و گیره ی لباسی برای بخارگر ایستاده GC535 تعبیه شده که امکان اتوکشی راحت و سریع تری را به مصرف کننده می دهد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره بخارگر ایستاده فیلیپس GC535 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو بخارگر فیلیپس Philips GC535 Garment Steamer را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اتو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع اتو
اتو بخار
تنظیم میزان بخاردهی
دارد
مخزن آب
دارد
بخاردهی عمودی
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم