برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

جاروبرقی پاناسونیک سطلی ام سی-وای ال637 Panasonic MC-YL637 Vacuum Cleaner

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید جاروبرقی پاناسونیک سطلی ام سی-وای ال637 Panasonic MC-YL637 Vacuum Cleaner کد 11636 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

جاروبرقی پاناسونیک سطلی Panasonic Vacuum Cleaner MC-YL637 با مخزن بزرگ و قدرت بالا برای سالن های بزرگ و اماکن تجاری و اداری گزینه ای مناسب می باشد. جاروبرقی MC-YL637 از سری محصولات Tough شرکت پاناسونیک می باشد و همچون سایر تولیدات این سری بدنه ای از جنس فلز داشته که بسیار مقاوم می باشد. مخزن 21 لیتری آن این امکان را فراهم کرده تا بتوان از MC-YL637 در مراکز و اماکن پر تردد نیز به آسانی استفاده نمود. البته بزرگی مخزن و وزن 11 کیلوگرمی جاروبرقی  MC-YL637 به گونه ای کاملا ارگونومیک طراحی شده است و چرخهای بزرگ آن کمک به سزایی در حرکت آن دارد. سیستم دمنده و قابلیت استفاده خشک و خیس، این جاروبرقی را از سایر محصولات مشابه متمایز ساخته است. همچنین استفاده از فیلتر هوای آنتی باکتریال از دیگر مزایای MC-YL637 به شمار می آید. سیم 8 متری آن همچون اکثر جاروهای برقی میدان استفاده ی قابل قبولی را تحت پوشش قرار می دهد .MC-YL637 جاروبرقی ای با توان 2300 وات و بسیار کم صداست می تواند حتی در بسیاری از اماکن عمومی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. 
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره جاروبرقی پاناسونیک سطلی MC-YL637 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو جاروبرقی پاناسونیک سطلی Panasonic Vacuum Cleaner MC-YL637را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
وزن
11 کیلوگرم
نوع جارو برقی
سطلی
قدرت موتور
2300 وات
قابلیت جذب مایعات
دارد
سیم جمع کن خودکار
دارد
فیلتر بهداشتی
دارد
نوع فیلتر خروجی
آنتی باکتریال
طول کابل برق
8 متر
گنجایش مخزن جارو برقی
21 لیتر
سایر مشخصات
عملکرد دمنده
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم