برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

پستانک ارتودنسی فیلیپس اونت 0-2 ماه بسته 2 عددی Philips Avent 0-2m 151/03 pacifier

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پستانک ارتودنسی فیلیپس اونت 0-2 ماه بسته 2 عددی Philips Avent 0-2m 151/03 pacifier کد 12182 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • صورتی
  • آبی دریایی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پستانک ارتودنسی فیلیپس اونت 0-2 ماه بسته 2 عددی Philips Avent 0-2m 151/03 pacifier پستانکی است که صرفا برای نوزادان از بدو تولد تا 2 ماهگی طراحی شده است. جنس سری آن بسیار نرم و سیلیکونی بوده و دارای وزنی بسیار سبک می باشد. وجود دو سوراخ بر روی بدنه پستانک 151/03جهت عبور هوا است و مانع از التهاب پوستی در نوزاد می گردد. پستانک 151/03نیز چون سایر پستانک های فیلیپس اونت فاقد BPA بوده و همچنین بدون هیچ مزه و بویی می باشند. پستانک اونت 151/03 انعطاف پذیری بالایی داشته و دارای دستگیره ی حلقه ای نیز می باشد. همچنین می توان 151/03 را استریل نمود و در ماشین ظرفشویی نیز قرار داد. 
از آنجا که نوزادان نخستین عملی که می توانند بطور مستقل انجام دهند ، مکیدن می باشد و تنها راه شناخت نوزادان از دنیای پیرامونشان در ماه های اول تولد از این طریق بدست می آید، استفاده از پستانک می تواند در ایجاد آرامش نوزادان به ویژه در زمان خواب می تواند بسیار موثر باشد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پستانک ارتودنسی فیلیپس اونت 0-2 ماه بسته 2 عددی Philips Avent 0-2m 151/03 pacifier دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو پستانک ارتودنسی فیلیپس اونت 0-2 ماه بسته 2 عددی Philips Avent 0-2m 151/03 pacifier را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پستانک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
پستانک
مناسب برای سن
0 تا 2 ماه
نوع سری
ارتودنسی
جنس سری
سیلیکون
حلقه
دارد
قابلیت شستشو
دارد
قابلیت استریل کردن
هست
سایر توضیحات
بسته دو عددی ، قابل ششستشو در ماشین ظرفشویی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم