برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

پستانک دکتر براون دی جی 11003 بدو تولد Dr Brown's Pink 0m Pacifier DG11003

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پستانک دکتر براون دی جی 11003 بدو تولد Dr Brown's Pink 0m Pacifier DG11003 کد 11979 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پستانک دکتر براون صورتی دی جی 11003 بدو تولد Dr Brown's Pink 0m Pacifier DG11003 تماما از جنس سیلیکون ساخته شده و ساختار یکپارچه دارد. نوازاد در بدو تولد تنها از طریق مکیدن به شناخت دنیای طرافش می پردازد و از این رو به مادران بسیار توصیه می شود که زمان کافی را برای شیر دادن به نوزاد خود صرف نمایند. نوزادانی که در هر نوبت شیر دهی زمانی کمتر از 15 تا 20 دقیقه شیر می خورند غالبا برای تکمیل نیاز مکیدن خود به پستانک روی می آورند. اما علاوه بر این دسته از نوزادان ، از آنجا که نوزاد با مکیدن احساس آرامش می کند و در بدو تولد دنیای خارج از رحم، دنیایی کاملا ناشناخته برایشان می باشد، پستانک می تواند بسیاری از مشکلات آنها را علی الخصوص در زمان خواب حل نماید. بسیاری از والدین نگران آسیب های احتمالی به فک و دندان کودکشان در صورت استفاده از پستانک می باشند که در این خصوص باید یادآور شد که محصولات دکتر براون کاملا پزشکی می باشند و طراحی بدنه پستانک به گونه ای است که هیچگونه مشکی در تنفس و یا دهان نوزاد ایجاد نخواهد کرد. وجود یه محفظه خالی در پستانک دکتر براون DG11003  سبب شده تا فشار کمتری به فک نوزاد وارد شود و در صورت عدم استفاده از شیر مادر ، این پستانک مشابه با سر شیشه های دکتر براون می باشد و به همین دلیل برای نوزاد آشنا بوده و به راحتی آن را می پذیرد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پستانک دکتر براون صورتی دی جی 11003 بدو تولد Dr Brown's Pink 0m Pacifier DG11003 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو پستانک دکتر براون صورتی دی جی 11003 بدو تولد Dr Brown's Pink 0m Pacifier DG11003 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پستانک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
پستانک
مناسب برای سن
0 تا 6 ماه
جنس
تمام سیلیکون
جنس سری
سیلیکون
حلقه
دارد
قابلیت استریل کردن
هست
سایر توضیحات
قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم