برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

زنجیر پستانک نابی Nuby id5799 Pacifier chains

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید زنجیر پستانک نابی Nuby id5799 Pacifier chains کد 11302 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

زنجیر پستانک نابی Nuby id5799 Pacifier chains محصولی کاربردی برای متصل شدن به پستانک کودک و جلوگیری از انداختن پستانک برروی زمین است که در رنگ ها و در طرح های متنوع یرای شما ارائه شده است. زنجیر پستانک نابی دارای سوراخ های بزرگ می باشد که اصال به لباس کودک را بهتر و راحت تر کند. وقتی که کودک شما پستانکش را یر روی زمین می اندازد آلودگی روی آن را می گیرد و اگر حواستان نباشد و کودک پستانک را در دهانش بگذارد باعث مریضی کودک می شود و یا اینکه شما باید مدتی طولانی را برای پیدا کردن آن صرف کنید در حالی که کار زیادی دارید و این بسیار سخت و اذیت کنندست زنجیر پستانک نابی راه حل شماست. 

کیفیت بالای الیاف به کار رفته در نوار زنجیر پلاستیک id5799 را ضد آب دهان و ضدعرق ساخته است و به همین علت برای کودک شما حساسیت ایجاد نمی کند. زنجیر نابی به دلیل رنگ ها و شکلک هایی که دارد می تواند برای کودک شما سرگرم کننده باشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره زنجیر پستانک نابی Nuby id5799 Pacifier chains دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو زنجیر پستانک نابی Nuby id5799 Pacifier chains را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پستانک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
زنجیر پستانک
سایر توضیحات
سوراخ های بزرگ برای اتصال آسان به لباس نوزاد، ضدعرق، کیفیت بالا در الیاف
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم