برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پستانک ارتودنسی نابی سیلیکونی Nuby id5731POSN Orthodontic Pacifier

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پستانک ارتودنسی نابی سیلیکونی Nuby id5731POSN Orthodontic Pacifier کد 11301 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پستانک ارتودنسی نابی سیلیکونی Nuby id5731POSN Orthodontic Pacifier یک و سیله بسیار کاربردی برای نوزاد است که در شکل گیری دهان او بسیار مؤثر است و برای سنین 0 تا 3 ماهگی مناسب است که در رنگ های متنوع و بسیار زیبا برای شما ارائه شده است. بسیاری از اختلالات و ناهنجاری های دهان، دندان، فک و صورت ریشه در عادات اشتباهی که افراد در کودکی داشته اند، باز می گردد. مکیدن از جمله عاداتی است که کمابیش در اکثر نوزادان دیده می شود به همین علت داشت یک پستانک ادتودنسی مناسب برای کودک ضروری است. اگر به دنبال جنس بادوام تر هستید، باید بدانید که پستانک های سیلیکونی در مقایسه با پستانک های لاتکسی از دوام بالاتری برخوردار هستند و هیچ گونه بو و مزه ای ندارند. منفذ هایی در سطح این نوع از پستانک ها، به منظور استریل کردن آن ها  تعبیه شده است؛ به همین جهت با استفاده از پستانک ارتودنسی نابی سیلیکونی، می توان سلامت نوزاد را نیز تامین کرد. پستانک ارتودنسی نابی فاقد هرگونه مواد مضر و شیمیایی از جمله BPA می باشد و ضرری ندارد. ویژگی دیگر پستانک ارتودنسی نابی id5731MOSN قابلیت چرخش هوا بین پستانک و پوست لطیف نوزاد است که از بروز حساسیت جلوگیری می کند.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پستانک ارتودنسی نابی سیلیکونی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو پستانک ارتودنسی نابی سیلیکونی Nuby id5731POSN Orthodontic Pacifier را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پستانک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
پستانک
مناسب برای سن
0 تا 3 ماهگی
نوع سری
معمولی (گرد)
جنس سری
سیلیکون
قابلیت شستشو
به صورت دستی
قابلیت استریل کردن
هست
سایر توضیحات
بدون BPA (بیسفنول)، دارای برامدگی نرم، جنس بادوام و امن
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم