برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دستگاه هشدار دهنده زلزله جی دی اس JDS Earthquake Alarm

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دستگاه هشدار دهنده زلزله جی دی اس JDS Earthquake Alarm کد 12505 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
5,135,000 تومان
موجود - خریداری شده از آمریکا
(21 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دستگاه هشدار دهنده زلزله جی دی اس JDS Earthquake Alarm با حساسیت به امواج صوتی پیش از زلزله می تواند شما را از وقوع آن مطلع نماید. دستگاه هشدار دهنده بر روی امواج P ( امواج فشرده سازی ) حساس می باشد نه بر امواج S ( امواج برشی ) و از آنجا که امواج فشرده سازی سرعت بیشتری دارند می توان اندکی پیش از زلزله از وقوع آن مطلع شد. دستگاه هشدار زلزله آلارمی مشابه با دستگاه های اعلان حریق داشته و یکی از مزایای بسیار مهم آن این است که می تواند شما را از خواب بیدار کرده تا با حفظ خونسردی و به دور از سر در گمی بتوانید آنچه برای حفظ امنیت خود و خانوادتان ضروری است را انجام دهید. این دستگاه قادر به شناسایی زلزله های بزرگی است که صدها کیلوکتر فاصله دارند و می تواند زمین لرزه های متوسط ​​تا شدید را برای چندین کیلومتر در اطراف منطقه محلی شما شناسایی کند . این دستگاه هشدار زلزله را می توان در کنار دستگاه های اعلان حریق در منازل ، ساختمان ها ، مراکز تجاری ؛ ادارات و اماکن عمومی نصب کرد و برای اطمینان از عملکرد آن تنها کافی است چند ماه یک بار آن را بازدید نمود . دستگاه هشدار زلزله کاملا قابل تنظیم می باشد و پس از هر بار زلزله به طور خودکار ریست شده و آلارم آن خاموش می شود . برای تنظیم دستگاه کافیست پیچ تنظیم آن را بچرخانید و هنگامی که پیچ در آخرین درجه خود قرار گفت به این مناست که بالاترین میزان حساسیت دستگاه در دسترس می باشد و لرزه های کوچکتر ، دورتر و کم عمق تر را نیز می تواند هشدار دهد.
دستگاه هشدار دهنده زلزله پی دی اس قادر است زلزله ای با فاصله ی 80 کیلومتر را 10 ثانیه زودتر اعلام نماید. این دستگاه که با باتری 9 ولتی استاندارد کار می کند می تواند زمین لرزه های سه ریشتر به بالا را به محض شروع امواج P اعلام نماید ، از آنجا که پارامترهای مختلفی ، مانند عمق ، شدت و کانون زمین لرزه ، در هر زمین لرزه مختلف بوده لذا فاصله ی زمانی بین امواج P و S متفاوت خواهد بود اما آنچه مسلم است این دستگاه حدود 10 تا 60 ثانیه پیش از وقوع هر زلزله شروع به هشدار دهی خواهد نمود . دستگاه هشدار زلزله JDS با ارزش قائل شدن برای ثانیه ها می تواند آرامش ذهنی را برایتان به همراه بیاورد.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری دستگاه هشدار دهنده زلزله JDS را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دستگاه هشدار دهنده زلزله جی دی اس JDS Earthquake Alarm دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دستگاه هشدار دهنده زلزله جی دی اس JDS Earthquake Alarm را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دستگاه هشدار دهنده زلزله اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس بدنه
پلی استر
هشدار (آلارم)
دارد
منبع انرژی
باتری
سایر مشخصات
دارای ابعاد 5×7×2 اینچ
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-06-16

سلام. ممنون از ارشاکو برای موجود کردن این وسیله کاربردی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم