برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ترازو آشپزخانه بیورر Beurer KS41 Kitchen Scale

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ترازو آشپزخانه بیورر Beurer KS41 Kitchen Scale کد 10108 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • سبز
  • سفید
نام تجاری:
1,477,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ترازو آشپزخانه بیورر Beurer KS41 Kitchen Scale ایده آل برای انواع مواد غذایی در آشپزخانه به خصوص برای مایعات می باشد. با محفظه پارچ مانند مدرج می توانید به راحتی مایعات را اندازه گیری کنید. از طریق بدنه شفاف پارچ ترازو KS41 می توان میزان مواد غذایی داخل آن را مشاهده نمود. ترازوی بیورر KS41 مجهز به صفحه نمایش ال سی دی است که به راحتی می توان اطلاعات مربوط به وزن را بر روی آن مشاهده کرد.
ترازوی دیجیتالی Beurer KS41 این قابلیت را دارد که توسط دکمه های تعبیه شده روی دسته پارچ واحد اندازه گیری مورد نظرتان را تنظیم کنید، همچنین می توانید وزن مواد مختلف را با اضافه کردن به صورت پشت سرهم اندازه گیری کنید. شما با بیورر KS41 به کمک درجه‌ بندی موجود بر روی ظرف شبیه به پارچ آن می‌توانید حجم مایعات تا 1/2 لیتر را به راحتی هرچه تمامتر اندازه بگیرید. ظرف آن را می‌ توانید جدا کرده و داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید.

در ویدیو زیر آنباکسینگ (جعبه گشایی) ترازو دیجیتالی بیورر را می توانید ببینید.


فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ترازو آشپزخانه Beurer Kitchen Scale KS41 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ترازو آشپزخانه ارشاکو ترازو آشپزخانه بیورر Beurer KS41 Kitchen Scale را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ترازوی آشپزخانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم