برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

محلول درخشان کننده مو ایوروشه سرکه تمشک Yves Rocher Radiance Rinsing Vinegar

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید محلول درخشان کننده مو ایوروشه سرکه تمشک Yves Rocher Radiance Rinsing Vinegar کد 11698 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • محلول درخشان کننده حاوی سرکه تمشک ایوروشه Yves Rocher Radiance Rinsing Vinegar 150 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

محلول درخشان کننده مو ایوروشه سرکه تمشک Yves Rocher Radiance Rinsing Vinegar فاقد سیلیکون و دارای سرکه تمشک فرانسوی است .
محلول درخشان کننده ایوروشه تجمع مواد معدنی بر روی ساقه موها را از بین برده و باعث درخشان شدن آنها می شود .علاوه بر درخشان شدن ،شفافیت و برق خاصی به موهای شما می بخشد .
برای استفاده از محلول درخشان کننده حاوی سرکه تمشک ایوروشه قبل از آخرین آبکشی در حمام مقداری از آن را بر روی موها قرار داده ماساژ دهید سپس آبکشی نمایید .
کد بهداشتی : 9088954471093110
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره محلول درخشان کننده حاوی سرکه تمشک ایوروشه دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو محلول درخشان کننده ایوروشه سرکه تمشک Yves Rocher Radiance Rinsing Vinegar را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید محلول درخشان کننده مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
محلول
کاربرد
درخشان کننده مو
حجم
150 میلی لیتر
ویتامین
ندارد
عصاره
دارد
نوع عصاره
سرکه تمشک
کشور سازنده
فرانسه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم