برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دستگاه بافت مو بابیلیس TW1100E توییست سکرت Babyliss TW1100E Twist Secret Hair Curler

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دستگاه بافت مو بابیلیس TW1100E توییست سکرت Babyliss TW1100E Twist Secret Hair Curler کد 8779 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
607,000 تومان
موجود - دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(7 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دستگاه بافت مو بابیلیس  TW1100E توییست سکرت Babyliss TW1100E Twist Secret Hair Curler برای خانم های که به بافت موهای خود علاه زیادی دارند بسیار مناسب است. با داشتن دستگاه بافت مو بابلیس به راحتی و بدون زحمت و بدون اشتباه موهای خود را ببافید و از مدل های بافت زیبای مختلف لذت ببرید. بافت موی بابلیس یکی از محبوب ترین محصولاتی است که بسیار شناخته شده و با کیفیت می باشد. طراحی ارگونومیک این دستگاه استفاده راحتی برای شما به ارمغان می آورد. دقت در بافت مو، سرعت عمل و زیبایی مدل های بافت را می توان از ویژگی های دستگاه بافت موی بابلیس به شمار آورد.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی دستگاه بافت مو بابیلیس توییست سکرت TW1100E را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد دستگاه بافت مو بابیلیس TW1100SDE دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو  دستگاه بافت مو بابیلیس TW1100E توییست سکرت Babyliss TW1100E Twist Secret Hair Curler  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دستگاه بافت مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم