برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

حالت دهنده مو سرامیکی دیجیتال پرومکس Promax 4527DG Hair Styler

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید حالت دهنده مو سرامیکی دیجیتال پرومکس Promax 4527DG Hair Styler کد 5122 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اتو موج سرامیکی دیجیتال پرومکس Promax 4527DG Hair Styler دارای توان 50 وات بوده و به گونه ای طراحی شده است که به وسیله ان می توان سریع و در مدت زمانی خیلی کمی فرهای درشت و ممتدی را ایجاد کرد.
 به دلیل طراحی ارگونومیک دسته، سیم بلند و بادوام با چرخش 360 درجه در محل اتصال وگرم شدن سریع صفحات در 60 ثانیه این فر کننده مو بسیار مناسب سالن های آرایشی و حرفه ای ها بوده که البته مورد استقبال مصرف کنندگان شخصی و خانگی نیز قرار گرفته است.
صفحات این محصول از جنس سرامیک است که دارای درجه حرارت از 120 تا 230 است که می توان 20 تا 20 تا به تنظیم دمای آن پرداخت .
روی بدنه دستگاه صفحه نمایشگر دیجیتال با سه دکمه وجود دارد و به شما این امکان را می دهد که تنظیمات و وضعیت دمای صفحات اتو را در هنگام استفاده مشاهده کنید که این باعث استفاده بهینه از وسیله خواهد شد.
همچنین همراه با دستگاه یک نیم دستکش سه انگشتی وجود دارد که هنگام کار با دستگاه از آسیب رسیدن به انگشتان شما جلوگیری می کند.
بهتر است بدانید که صفحات دوقلوی این انبر موج می تواند امکان ایجاد انواع فرها را در اختیار شما قرار دهد . 
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره حالت دهنده سرامیک دیجیتال پرومکس 4527DG دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین ارشاکو حالت دهنده سرامیکی دیجیتالی پرومکس Promax 4527DG Hair Styler را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید  حالت دهنده مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک
بیشینه‌ دما
230 سانتیگراد
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
صفحه نمایشگر
دارد
سیم گردان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای توان 50 وات
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم