برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فر کننده مو آفریقایی پرومکس Promax 4845G Hair Curler

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فر کننده مو آفریقایی پرومکس Promax 4845G Hair Curler کد 3630 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فر کننده مو آفریقایی پرومکس Promax 4845G تجربه ای متفاوت را در فر کردن موها ارائه می دهد. با استفاده از این فر کننده می توانید فرهای متفاوت و بسیار زیبایی بر روی موها ایجاد نمائید.
روکش سرامیکی میله با محافظت از بافت مو در برابر حرارت بیش از حد، موها را نرم و ابریشمی می گرداند و موجب ماندگار ماندن فرهای ایجاد شده بر روی موها می شود.
تکنولوژی سرامیکی به کار رفته در ساختار میله موجب گرم شدن سریع میله، بازدهی بالا و هم چنین طولانی تر شدن گرما در میله می گردد. نوک پلاستیکی ضد حرارت میله موجب کارائی بهتر دستگاه در هنگام استفاده از هر دو دست می شود.
دستگاه پرومکس 4845G مجهز به محافظ حرارتی است. بر روی دسته دستگاه پرومکس 4845G پایه پلاستیکی متصل به بدنه تعبیه شده است که با استفاده از آن می توان مانع از تماس میله با سطح گردید.
طول 2.4 متری سیم کار کردن با فرمو را آسان تر نموده هم چنین قابلیت چرخش 360 درجه سیم از تاب برداشتن سیم در هنگام کار جلوگیری می کند. با استفاده از دستکش سه انگشتی فرمو می توان میله را به دست گرفته و به راحتی با آن کار کرد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره فر کننده مو آفریقایی Promax 4845G دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو فر کننده مو آفریقایی پرومکس Promax 4845G Hair Curler را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید فر کننده مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک
بیشینه‌ دما
210 سانتی‌گراد
سیستم خاموشی خودکار
ندارد
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
قابلیت تنظیم دما
ندارد
صفحه نمایشگر
ندارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
2.4 متر
سایر ویژگی ها
دارای سری با روکش سرامیک
چراق نمایشگر برق
قطر لوله فلزی:25 میلیمتر در قسمت پهن
قدرت دستگاه 33 وات
طول سیم:2.4 متر
ولتاژ(110 الی 240)
سیم با قابلیت چرخش 360 درجه
دستکش نسوز 3 انگشتی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم