برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فر کننده مو مخروطی پرومکس Promax 4859 Hair Curler

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فر کننده مو مخروطی پرومکس Promax 4859 Hair Curler کد 3631 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
1,852,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فر کننده مو مخروطی پرومکس Promax 4859 Hair Curler با توان 30-33 وات موها را به بهترین شکل حالت داده و فر می کند.
بدنه دستگاه طراحی ارگونومیک و خوش دستی داشته و در اثر استفاده طولانی برای شما خسته کننده نیست. میله مخروطی دستگاه 4859 دارای روکش سرامیکی بوده و هنگام حالت دادن به موها به آن ها آسیبی نرسانده و درخشندگی و لطافت طبیعی آن ها را حفظ می کند.
تکنولوژی سرامیکی به کار گرفته شده در 4859 Promax باعث شده تا در مدت زمان کوتاهی (حدود 60 ثانیه) میله به حرارت مطلوب برسد و به موها حالتی با ماندگاری طولانی بدهد.
موپیچ حرفه ای 4859 پرومکس دارای قطعه مخروطی مخصوص است که روی میله قرار گرفته و به شما کمک می کند تا مدل های متنوعی به موهای خود بدهید. هنگام کار با فرمو بهتر است از دستکش سه انگشتی ارائه شده استفاده نمایید تا در اثر حرارت به پوست شما صدمه ای نرساند.
سیم بلند 2.4 متری با قابلیت چرخش 360 درجه در محل اتصال کار با فر مو محدوده ی وسیعی را در اختیار شما قرار می دهد.
طرز استفاده از دستگاه بسیار راحت بوده و کافیست مو را با دسته های کم دور میله دستگاه بپیچید و چند ثانیه صبر کنید تا فر شود، در صورتی که بخواهید فر موهایتان درشت تر باشد باید اندازه بیشتری از مو را جدا کنید و هرچه بخواهید فر موهایتان ریزتر باشد باید مقدار کمتری را در نظر بگیرید. 
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره فر کننده مو مخروطی 4859 Promax دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین ارشاکو فر کننده مو مخروطی پرومکس Promax 4859 Hair Curler را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید فر کننده مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نرم کننده‌ یونی
ندارد
سیستم خاموشی خودکار
ندارد
قابلیت تنظیم دما
ندارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
2.4 متر
پایه‌ی تعبیه شده در بدنه
دارد
عملکرد توربو
ندارد
دکمه ی روشن/خاموش
دارد
سایر مشخصات
- دارای حلقه‌ی مارپیچ قابل نصب روی مخروط فرکننده- مدت زمان گرم شدن: 60 ثانیه- دارای دستکش نسوز سه انگشتی مقاوم در برابر حرارت- دارای حلقه‌ی آویختن- قطر مخروط: از 13 تا 25 میلی‌متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم