برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فر کننده مو بابیلیس سی 440 ای Babyliss C440E Hair Curler

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فر کننده مو بابیلیس سی 440 ای Babyliss C440E Hair Curler کد 14904 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • طلایی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فر کننده مو بابیلیس سی 440 ای Babyliss C440E Hair Curler فر کننده مو C440E وسیله ای بسیار عالی و مناسب برای حالت دادن و فر کردن موهایتان در مدت زمان بسیار کوتاه می باشد.
Babyliss C440E بصورت منحصر بفرد طراحی شده است سر بیضی شکل بسیار سریع گرم شده و فرهای طبیعی و نرم و بسیار زیبا و براق و درخشانی را در موهای سر ایجاد می کند. پوشش صفحه ی فر کننده سی 440 ای از سرامیک پیشرفته با قطر 38 میلی متر.می باشد که با رنگ طلایی آبکاری شده و سطح کاملا صافی داشته و حرارت را بطور یکنواخت بر روی موها اعمال می کند و از سوختگی و آسیب دیدن موهایتان جلوگیری می کند..
فرکننده C440E قابلیت تنظیم دما را در سه درجه را دارد که کمترین حرارت 160 درجه سانتیگراد و بالاترین حرارت 200 درجه سانتیگراد است. که دمای 160 ، 180 یا 200  به ترتیب برای موهای نازک و معمولی و ضخیم یا مجعد می باشد. فرکننده بابیلیس C440E دارای صفحه نمایشگر ال ای دی می باشد که با استفاده از نمایشگر می توانید دمای مورد نظر خود را تنظیم کنید.
اگر بعد از استفاده فراموش کردید که دستگاه را خاموش کنید ، دیگر نگران نباشید چرا که دستگاه بطور خودکار پس از 60 دقیقه خاموش خواهد شد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره فر کننده بابیلیس C440E دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین ارشاکو فر کننده مو بابیلیس سی 440 ای Babyliss C440E Hair Curler را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید فر کننده مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
گستره‌ دما
بین 180 تا 200 درجه
حداکثر دما
200 سانتی‌گراد
نرم کننده‌ یونی
ندارد
سیستم خاموشی خودکار
دارد
خاموشی خودکار پس از
60 دقیقه
صفحه نمایشگر
دارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
1.8 متر
دکمه ی روشن/خاموش
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم