برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

مخلوط کن و بخارپز غذای کودک تامی تیپی Tommee Tippee T440055 Baby Food Steamer Blender

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید مخلوط کن و بخارپز غذای کودک تامی تیپی Tommee Tippee T440055 Baby Food Steamer Blender کد 12135 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

مخلوط کن و بخارپز غذای کودک تامی تیپی Tommee Tippee T440055 Baby Food Steamer Blender برای تهیه انواع پوره و غذای کودک کاربرد فراوانی دارد. کودکان از حدود شش ماهگی شروع به خوردن میوه و سوپ کرده و به تدریج بر وعده های غذایی آنها افزوده می شود تا سن یک سالگی که سه وعده ی اصلی و بسته به وزن و شرایط کودک بین 2 تا 5 میان وعده را برای آنها در نظر می گیرند. تهیه پوره میوه و سوپ با دستور العمل های مخصوص کودکان یکی از وظایف زمان بر و پر دردسر ماردان است که با استفاده از غذاساز و مخلوط کن تامی تیپی می توان در تسهیل آن کمک فراوانی نمود. مخلوط کن و بخارپز غذای کودک تامی تیپی یک دستگاه دو کاره است که می تواند انواع پوره ها را با غلظت های مختلف تهیه کرده و همچنین برای بخارپز کردن نیز نیاز به جا به جایی عذا نداشته  با تنظیم دتگاه می توان به راحتی مواد پوره شده را بخار پز نمود و بر عکس. همچنین دستگاه مخلوط کن تامی تیپی دارای تایمر و تنظیمات سرعت می باشد که می توان بسته به مواد غذایی آنها را تنظیم نمود. همچینی به همراه دستگاه T440055 تامی تیپی دو عدد ظرف مخصوص نگهداری غذای کودک ، یک عدد کفگیر ، دو عدد پیمانه و یک دفترچه راهنما به همراه دستور های انواع سوپ و پوره کودک ارائه می گردد. مخلوط کن و بخارپز T440055 را می توان برای کودکان در سنین مختلف استفاده نمود. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره مخلوط کن و بخارپز غذای کودک تامی تیپی Tommee Tippee T440055 Baby Food Steamer Blender دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو مخلوط کن و بخارپز غذای کودک تامی تیپی Tommee Tippee T440055 Baby Food Steamer Blender را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید مخلوط کن و بخارپز غذای کودک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
مخلوط کن و بخارپز
عملکرد
مخلوط کردن، بخارپز کردن
ابعاد
250 × 140 × 250 میلیمتر
ظرفیت مایعات
500 میلی لیتر
حجم مخزن آب
450 میلی لیتر
تنظیمات سرعت
دارد
طول سیم
100 سانتیمتر
کفگیر
دارد
پیمانه
دارد
دفترچه آشپزی
دارد
سایر توضیحات
دارای دو عدد پیمانه به ابعاد 6.5 × 4 × 7 سانتیمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم