برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

شیردوش چیکو 2825 Chicco Natural Feeling 2825 Practical Breast Pump

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شیردوش چیکو 2825 Chicco Natural Feeling 2825 Practical Breast Pump کد 7048 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شیردوش چیکو مدل 2825 Chicco Natural Feeling 2825 Practical Breast Pump دارای یک پمپ دستی با اتصال به شلنگ به مخزن است . شیردوش چیکو به نوبه ی خود جدید بوده و با یک مخزن به همراه سر سیلیکونی بسیار کارآمد است . شیردوش توسط پمپ دستی به شلنگ شیر به مخزن 150 میلی لیتری هدایت می شود . با ذخیره ی شیر در شیشه می توانید به کمک یک درپوش شیر را نگهداری کنید . زمانی که میخواهید از شیر استفاده کنید درپوش را برداشته و به کمک سری سیلیکونی آن را به یک شیشه شیر تبدیل کنید . استفاده از شیردوش برای مادران شاغل امری اجتناب ناپذیر است به خصوص در ماه های اول تولد که توصیه های اکیدی به استفاده از شیر مادر می شود .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره شیردوش چیکو مدل 2825 Chicco Natural Feeling 2825 Practical Breast Pump دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو شیردوش چیکو مدل 2825 Chicco Natural Feeling 2825 Practical Breast Pump را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شیردوش اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
دستی
گنجایش
150 میلی لیتر
جنس بطری
پلاستیک
درجه بندی
دارد
سایر توضیحات
دارای یک عدد شیشه‌شیر با سری سیلیکونی و درپوش- دارای یک پمپ دستی- دارای یک درپوش به‌همراه یک شلنگ اتصال پمپ به ورودی شیردوش- دارای یک استند شیشه‌شیر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم