برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

داروخوری د فرست یرز The First Years Y7061 Medicine Syringe with Adaptor

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید داروخوری د فرست یرز The First Years Y7061 Medicine Syringe with Adaptor کد 6898 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

داروخوری فرست یرز The First Years Y7061 Medicine Syringe with Adaptor محصولی کاربردی و ضروری است که برای دادن دارو به کودک بسیار مورد استفاده قرار می گیرد . داروخوری فرست یرز برروی بدنه ی خود دارای درجه بندی می باشد و می توانید به راحتی میزان و مقدار دارو را اندازه گیری کرده و دارو را به طور دقیق به کودک خود بدهید . داروخوری The First Years Y7061 دارای درپوش برای جلوگیری از نشت کردن دارو می باشد و شما می توانید دارو را در داخل داروخوری ذخیره کنید و در زمان مشخص به کودک خود بدهید . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره داروخوری د فرست یرز The First Years Y7061 Medicine Syringe with Adaptor دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو داروخوری د فرست یرز The First Years Y7061 Medicine Syringe with Adaptor را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید داروخوری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
دارو خوری
درجه بندی
دارد
درپوش
دارد
قابلیت شستشو
دستی
سایر توضیحات
دارای درجه بندی روی بدنه- اندازه‌گیری آسان و دقیق دارو- دارای درپوش ضد نشت جهت ذخیره دارو
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم