برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ست شیشه شیر نوزادی مانچکین Munchkin 1852 Latch Newborn Starter Set

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست شیشه شیر نوزادی مانچکین Munchkin 1852 Latch Newborn Starter Set کد 12294 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست شیشه شیر نوزادی مانچکین  Munchkin 1852 Latch Newborn Starter Set یک ست کامل از تمام وسایل مورد نیاز کودک در زمینه تغذیه می باشد. وسایل موجود در ست آغازین مانچکین شامل 2 عدد شیشه شیر طلقی 120 میلی لیتر ، 2 عدد شیشه شیر طلقی 240 میلی لیتر ، 4 عدد سرشیشه یک قطره ( سایز یک ) ، 2 عدد سرشیشه 2 قطره ( سایز دو ) و یک شیشه شوی می باشد. تمام شیشه های موجود در ست مانچکین دارای عملکرد ضد نفخ بوده و با ایجاد خلا از ورود هوا به دهان و معده نوزاد جلوگیری می نماید تا مانع از بروز مشکلاتی چون نفخ ، دل درد و کولیک گردد. سرشیشه های موجود نیز سلیکونی و بسیار نرم می باشد و سایز یک آن برای از بدو تولد تا 6 ماهگی و سایز 2 آن برای 6 تا 12 ماهگی قابل استفاده می باشد. همچنین در داخل ست شیشه شیر نوزادی مانچکین یک عدد شیشه شوی نیز قرار دارد که علاوه بر برس مخصوص شستشوی شیشه ، در طرف دیگر آن یک برس کوچک مخصوص شستشوی سرشیشه نیز قرار دارد. با تهیه ست نوزادی مانچکین به راحتی می توانید تا پایان شیرخوارگی کودک خود را از تهیه شیشه شیر بی نیاز سازید چرا که تنها با تهیه یک سر شیشه سایز بزرگ تر به راحتی می توانید از تمام وسایل داخل ست استفاده نمایید. همچنین ست شیشه شیر نوزادی مانچکین برای والدین دوقلو ها نیز یک انتخاب هوشمندانه و مقرون به صرفه می باشد چرا که از هر نو شیشه دو تا در بسته قرار دارد و به راحتی می توان از آن برای دو فرزند نیز استفاده نمود. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست شیشه شیر نوزادی مانچکین Munchkin 1852 Latch Newborn Starter Set دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ست شیشه شیر نوزادی مانچکین Munchkin 1852 Latch Newborn Starter Set را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ست شیشه شیر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس
طلق درجه 1
نوع محصول
ست شیشه شیر آغازین نوزاد
گنجایش
120 و 240 میلی لیتر
نوع سری
سیلیکونی
درجه بندی
دارد
درپوش
دارد
عملکرد ضدنفخ
دارد
سایر توضیحات
ست شامل 2 شیشه شیر 120 میلی لیتر - 2 شیشه 240 میلی لیتر - 4 سر شیشه 1 قطره - 2 سر شیشه 2 قطره - یک شیشه شوی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم