برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

شیردوش برقی فیلیپس اونت همراه با سرشیشه Philips Avent A332/01 Electric Breast Pump

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شیردوش برقی فیلیپس اونت همراه با سرشیشه Philips Avent A332/01 Electric Breast Pump کد 12186 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شیردوش برقی فیلیپس اونت همراه با سرشیشه Philips Avent A332/01 Electric Breast Pump بالشتک شیری از جنس سیلیکون بسیار نرم و انعطاف پذیر دارد که بر روی بالشتک اصلی دستگاه قرار می گیرد و علاوه بر جلوگیری از مکش اضافه ، با گرم نگه داشتن سینه موجب افزایش حجم شیر می گردد. شیردوش A332/01 نیز همچون سایر محصولات فیلیپیس اونت فاقد BPA می باشد. شیر دوش A332/01 اونت دارای سه سرعت مختلف مکش می باشد که کاملا مشابه با مکش دهان کودک طراحی شده است. تمامی قطعات دستگاه شیردوش فیلیپس اونت قابل جداسازی و شستشو هم با دست و هم در ماشین ظرفشویی می باشند و همچنین توصیه می شود پیش از هر با مصرف از تمیز بودن قطعات شیردوش اطمینان حاصل شود. به همراه A332/01 یک سرشیشه نیز ارائه شده است که بر روی تمام محصولات مرتبط شیر اعم از انباره ها و شیشه های کلاسیک، قابل استفاده است. دوشیدن شیر علاوه بر آنکه می تواند ، با همکاری پدر کودک، خواب شبانه مادر را راحت کرده و یا در مواقعی که مادر بیرون از منزل است برای تغذیه کودک مورد استفاده قرار گیرد، می تواند میزان حجم شیر مادر را نیز افزایش دهد. از دیگر مزایا شیردوش A332/01 آن که مادر به هنگام استفاده ضرورتی برای صاف نشست و یا خم شدن به جلو نداشته و در حالت می تواند از آن استفاده نماید. همچنین این شیردوش قابلیت شارژ داشته و محدودیت های استفاده از شیردوش های برقی دیگر را ندارد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره شیردوش برقی فیلیپس اونت همراه با سرشیشه Philips Avent A332/01 Electric Breast Pump دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو شیردوش برقی فیلیپس اونت همراه با سرشیشه Philips Avent A332/01 Electric Breast Pump را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شیردوش اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
خودکار
گنجایش
125 میل
جنس بطری
پلی پروپیلن
درجه بندی
دارد
سایر توضیحات
شیردوش برقی به همراه سرشیشه و دو عد پد سینه روز و دو عدد پد سینه شب
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم