برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

شیشه شیر تامی تیپی 150 میلی لیتر Tommee Tippee T422400 Baby Bottle 150ml

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شیشه شیر تامی تیپی 150 میلی لیتر Tommee Tippee T422400 Baby Bottle 150ml کد 12128 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شیشه شیر تامی تیپی 150 میلی لیتر  Tommee Tippee T422400 Baby Bottle 150ml از سری شیشه شیرهای طلقی تامی تیپی است که دارای سر شیشه ای گرد و نچرال می باشد . جنس سر شیشه T422400 از سیلیکون بسیار نرم و مرغوب تهیه شده است و برای نوزادان از بدو تولد می تواند مورد استفاده قرار گیرد. سر شیشه ی آن از نوع گرد و نچرال است و به دلیل آنکه ظاهری مشابه با سینه مادر دارد پذیرش آن توسط نوزاد راحت تر صورت می پذیرد. داشتن یک شیشه شیر حتی برای نوزادانی که با شیر مادر تغذیه می کنند نیز امری ضرروی و لازم است زیرا گاهی ممکن است مادر به دلایلی نتواند شخصا به نوزاد شیر بدهد و مجبور به دوشیدن شیر برای او باشد. شیشه شیر T422400 تامی تیپی با حجم 150 میلی لیتر می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای دوان نوزادی باشد. وزن بسیار سبک شیشه شیر و جنس طلقی آن ، حمل آن را راحت و ایمن تر از شیشه های شیشه ای کرده است. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره شیشه شیر کودک تامی تیپی 150 میلی لیتر دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو شیشه شیر تامی تیپی 150 میلی لیتر  Tommee Tippee T422400 Baby Bottle 150ml را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شیشه شیر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس
طلق
نوع محصول
شیشه شیر
گنجایش
150 میلی لیتر
نوع سری
معمولی (گرد)
درجه بندی
دارد
درپوش
دارد
دسته
ندارد
سایر توضیحات
قابل استفاده از بدو تولد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم