برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

قنداغ خوری دکتر براون دی 2100 Dr Brown's D2100GBX Micro Feeding Bottle

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید قنداغ خوری دکتر براون دی 2100 Dr Brown's D2100GBX Micro Feeding Bottle کد 11993 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

قنداغ خوری دکتر براون دی 2100 Dr Brown's D2100GBX Micro Feeding Bottle دارای شیشه ای باریک با حجم 60 میلی لیتر می باشد و در سری شیشه های ضد نفخ این برند قرار دارد. شیشه های ضد نفخ دکتر براون دارای یک لوله ی قابل جدا شدن در درون شیشه است که فشار هوای داخل شیشه را کنترل کرده و مانع از ورود هوا به معده  ی نوزاد می شود .به همین دلیل ابتلا به درد شکم ، نفخ و کولیک را تا حد زیادی کاهش می دهد . از شیشه های قنداغ خوری می توان برای خوراندن انواع مایعات از جمله شیر و یا دارو به نوزادان و کودکان استفاده نمود و داشتن یکی از این شیشه های کوچک که عملکردی کاملا مشابه با شیشه های شیر دارند از بدو تولد برای هر نوزادی ضروری است.  سر شیشه ی قنداغ خوری دکتر بروان مشابه با سینه ی مادر و از جنس سیلیکونی و بسیار نرم ساخته شده و فاقد BPA می باشد بنابراین هیچ گونه ضرری برای نوزاد نخواهد داشت. قنداق خوری ها ماهیتی کاملا مشابه با شیشه های شیر دارند و فقط اندازه و حجم آنها کوچک تر می باشد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره قنداغ خوری دکتر براون دی 2100 Dr Brown's D2100GBX Micro Feeding Bottle دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو قنداغ خوری دکتر براون دی 2100 Dr Brown's D2100GBX Micro Feeding Bottle را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید قنداغ خوری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس
طلقی
نوع محصول
قنداغ خوری
گنجایش
60 میلی لیتر
نوع سری
معمولی (گرد)
درپوش
دارد
عملکرد ضدنفخ
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم