برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

شیشه شیر مانچکین بسته 2 عددی 120 میلی لیتر Munchkin 1855 Milk Battle Pack Of 2

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شیشه شیر مانچکین بسته 2 عددی 120 میلی لیتر Munchkin 1855 Milk Battle Pack Of 2 کد 11536 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شیشه شیر مانچکین بسته 2 عددی 120 میلی لیتر Munchkin 1855 Milk Battle Pack Of 2 یکی از بهترین محصولات برند معروف مانچکین می باشد که با یک سیستم و طراحی جدید وارد بازار شده است. شیشه شیر مانچکین در بسته 2 عددی با حجم 120 میلی لیتر برای شما ارائه شده است. یک طراحی جدیدی که به کار رفته است در انتهای شیشه شیر قرار دارد که به آن افزونه مکش هوا گفته می شود و باعث می شود که تا از ایجاد کولیک در کودک جلوگیری شود و به سلامتی کودک شما آسیبی وارد نشود. سرشیشه مانچکین نیز دارای طراحی منحصر فردی می باشد چراکه کاملا انعطاف پذیر است و از لثه و دندان های کودک محافظت می کند و در درهان به راحتی قرار می گیرد و دیگر اینکه طراحی سرشیشه مطابق با سینه مادر می باشد و این باعث می شود تا کودک تفاوتی را میان سینه و شیشه شیر احساس نکند. در تهیه و ساخت شیشه شیر مانچکین هیچ نوع مواد مضر BPA ساخته نشده است و جنس شیشه شیر از طلق درجه 1 می باشد که به کودک ضرری را وارد نمی کند.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره شیشه شیر کودک مانچکین بسته 2 عددی 120 میلی لیتر دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو شیشه شیر مانچکین بسته 2 عددی 120 میلی لیتر Munchkin 1855 Milk Battle Pack Of 2 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شیشه شیر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس
طلق درجه 1
نوع محصول
شیشه شیر
گنجایش
120 میلی لیتر
نوع سری
سیلیکونی
عملکرد ضدنفخ
دارد
دسته
با طراحی آرگونومیک و به دست گیری راحت
قابلیت شستشو
به صورت دستی
قابلیت استفاده در ماکروویو
ندارد
سایر توضیحات
طراحی تخصصی ضدنفخ بودن شیشه شیر، دارای تاییدیه بهداشت جهانی، دارای زائده ای برای جلوگیری از نفخ و کولیک کودک، طراحی شده براساس فرم سینه مادر، Free BPA، مناسب از بدو تولد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم