برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

قنداغ خوری فیلیپس اونت 60 میلی لیتری Philips Avent Dining joints

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید قنداغ خوری فیلیپس اونت 60 میلی لیتری Philips Avent Dining joints کد 11401 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

قنداغ خوری فیلیپس اونت 60 میلی لیتری Philips Avent Dining joints یک وسیله بسیار ضروری و کاربردی برای کودک است که برای تازه متولد شده ها و کودکان انتخاب مناسبی است. برای دادن دارو و یا آب قند به نوزاد همیشه به ظروف کوچکی نیاز است تا به بتوان به آن به کودک مواد غذایی مورد نظر را دارد قنداغ خوری وسیله ای مناسب و کوچک است که شما می توانید در کیف خود گذاشته و همیشه همراه خود داشته باشید تا در مواقع لزوم از آن برای کودک خود استفاده نمایید. قندداغ خوری فیلیپس اونت با دیگر محصولات فلیپس اونت سازگاری دارد و دارای قابلیت شست و شو در ماشین ظرفشویی و استفاده در مایکروفر می باشد. سر شیشه ی قندداغ خوری Natural اونت دارای طراحی گلبرگی شکل بوده که سبب نرمی و انعطاف پذیری آن شده است و شباهت زیادی با سینه مادر دارد و کودک ارتباط خوبی با شیشه برقرار می کند استفاده از طراحی گلبرگی شکل باعث شده است که کودک دارو را هم بهتر بخورد و کمتر نیز بی تابی کند. قنداغ خوری فیلیپس اونت دارای دو لایه ی حلقه در سرشیشه خود می باشد که از ایجاد درد دل و نفخ جلوگیری می کند.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره قنداغ خوری فیلیپس اونت 60 میلی لیتری Philips Avent Dining joints دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو قنداغ خوری فیلیپس اونت 60 میلی لیتری Philips Avent Dining joints را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید قندداغ خوری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس
پلی پروپیلن فاقد BPA
نوع محصول
فندداغ خوری
گنجایش
60 میلی لیتر
درپوش
دارد
عملکرد ضدنفخ
دارد
قابلیت شستشو
امن برای استفاده در ماشین ظرفشویی
قابلیت استفاده در ماکروویو
دارد
سایر توضیحات
دارای جریان بسیار آهسته و قابل کنترل ، فاقد مواد شیمیایی مضر BPA، دارای سرشیشه گلبرگی نرم، بافت دار و عریض شکل، ایده آل برای نوزاد در بدو تولد و نوزادان نارس
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم