برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

شیشه شیر فیلیپس اونت 260 میلی لیتر 3 عددی Philips Avent A693/37 Bottle

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شیشه شیر فیلیپس اونت 260 میلی لیتر 3 عددی Philips Avent A693/37 Bottle کد 11398 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شیشه شیر فیلیپس اونت 260 میلی لیتر 3 عددی Philips Avent A693/37 Bottle محصولی ضروری و کاربردی برای کودک است که از طلق درجه 1 ساخته شده است، هیچ گونه ضرری ندارد و برای نوزادان تازه متولد شده مناسب است که می توانید تا 12 ماهگی نوزاد خود از شیشه شیر اونت استفاده کنید.

خرید شیشه شیر این روزها کار دشواری است و انتخاب در میان صدها برند عذاب آور است و مهم تر این که سلامتی کودک را در دست خود دارد و یک انتخاب اشتباه می تواند سلامتی نوزاد شما را به خطر بیاندازد. شیشه شیر نچرال فیلیپس اونت در دسته شیشه شیرهای طبیعی قرار گرفته است بدین معنا که کودک تفاوتی را میان شیشه شیر و سینه مادر احساس نمی کد و دیگر لازم نیست نگران این باشید که کودک شما نسبت به سینه مادری سرد شود و یا امکانن دارد که شیشه شیر را پس بزند. دیگر ویژگی شیشه شیر طبیعی اونت راحتی است که شما در تمیز کردن آن را احساس می کنید چراکه هم می توانید شیشه شیر کودک خودرا دستی بشوریید و با مواد استریل کننده به تمیز کردن شیشه شیر بپردازید و هم می توانید با استفاده از ماشین ظرفشویی این کار را انجام دهید پس نگرانی در باب نظافت نداشته باشید. گلویی شیشه شیر فیلیپس اونت پهن می باشد و تمیز کردن را چند برابر آسان می کند.

شیشه شیر جدید طبیعی فیلیپس اونت خالی از مواد BPA (پلی پروپیلن) تولید شده است . به همین علت سلامتی کودک شما را به خطر نمی اندازد و به خاطر خاصیت آنتی کولیکی که دارد از بروز دل دلرد و معده درد برای کودک جلوگیری می کند و اجازه نمی دهد که هوا وارد گلوی کودک شود.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره شیشه شیر فیلیپس اونت 260 میلی لیتر 3 عددی Philips Avent A693/37 Bottle دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو شیشه شیر فیلیپس اونت 260 میلی لیتر 3 عددی Philips Avent A693/37 Bottle را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شیشه شیر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس
طلق درجه 1
نوع محصول
شیشه شیر
گنجایش
260 میلی لیتر
وزن
0.109 کیلوگرم
درجه بندی
دارد
درپوش
دارد
عملکرد ضدنفخ
دارد
دسته
نگه داشتن و در دست گرفتن راحت
قابلیت شستشو
هم به صورت دستی و هم ماشینی
قابلیت استفاده در ماکروویو
دارد
سایر توضیحات
فاقد بیسفنول آ و مواد مضر شیمیایی، یستم ضد نفخ، دارای درپوش ضد چکه، با طراحی خلاقانه گلبرگی جهت راحت به دهان گرفتن نوزاد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم