برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ست نوزادی فیلیپس اونت Philips Avent A290/01 Baby Set

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست نوزادی فیلیپس اونت Philips Avent A290/01 Baby Set کد 11368 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست نوزادی فیلیپس اونت Philips Avent A290/01 Baby Set یک محصول بسیار ضروری و کاربردی برای نوزاد است که لوازم اولیه واجب کودک را در خود جای داده است و به شما ارائه میدهد. هر کودکی نیاز به یک ست بدون نقص دارد که البته توجه کردن به برند و کیفیت محصول را نباید فراموش کرد.

مجموعه ی آغازین A290/01 که توسط فیلیپس اونت تولید شده است چهار عدد شیشه شیر کلاسیک ( دو عدد 125 میلی لیتر  و دو عدد 260 میلی لیتر)  یک عدد شیشه شور و یک پستانک ارتودنسی شفاف 0 تا 6 ماه را شامل می شود که با تعویض سرشیشه ها تا ماه ها و گام های رشد بالاتر هم می توان استفاده کرد، که همه ی این وسایل دارای عملکرد ضد نفخ هستند و جلوی ورود هوا را به داخل گلوی کودک می گیرد و از بوجود آمدن نفخ و دل درد و معده درد در کودک شما جلوگیری می کند و هیچ گونه مواد مضر و شیمیایی از جمله BPA در ساخت ست نوزادی فیلیپس اونت به کار نرفته است و به همین علت به سلامتی کودک شما هیچ خللی را وارد نمی کند. شیشه شور اونت که در ست قرار گرفته است از بهترین محصول های فیلیپس اونت می باشد که بطور اختصاصی و هماهنگ با شیشه شیرها و سر شیشه های فیلیپس اونت طراحی شده است تا بیشترین کارآیی را ارائه دهد و هیچ جای کثیفی را برای شما باقی نزارد. ست نوزادی فیلیپس اونت دارای سرشیشه هایی شبیه به سینه مادر می باشد و کودک تفاوتی را میان شیشه و سینه مادرش احساس نخواهد کرد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست نوزادی فیلیپس اونت Philips Avent A290/01 Baby Set دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ست نوزادی فیلیپس اونت Philips Avent A290/01 Baby Set را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ست نوزادی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس
شیشه : پلی پروپیلن، سرشیشه : سیلیکون
نوع محصول
ست نوزادی
گنجایش
125 و 260 میلی لیتر
درپوش
دارد
عملکرد ضدنفخ
دارد
دسته
ندارد
قابلیت شستشو
هم به صورت دستی و هم با ماشین ظرفشویی
قابلیت استفاده در ماکروویو
دارد
سایر توضیحات
راحت برای سرهم بندی، فاقد BPA، برس سرخمیده، شکل ارگونومیک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم