برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

شیشه شیر بیبی سیل 170 میلی لیتر Babisil BS4433 Bottle 170ml

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شیشه شیر بیبی سیل 170 میلی لیتر Babisil BS4433 Bottle 170ml کد 11296 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شیشه شیر بیبی سیل 170 میلی لیتر Babisil BS4433 Bottle 170ml فاقد مواد مضر BPA و هرگونه مواد شیمیایی می باشد و متوان اطمینان داشت که به کودک شما آسیب وارد نمی کند شیشه شیر طلفی بیبی سیل دارای یک محفظه سیلسکونی به نام (( سیل باتل )) می باشد که در واقع یک ضد خلاء کننده به حساب می آید و از ایجاد سکسکه و نفخ و دل درد در کودکان جلوگیری میکند. کار سیل باتل به این صورت است که به هنگام مکیدن کودک، سیل باتل کاملا فشرده شده و مرتبا در زمان شیر خوردن روی خودش جمع میشود که باعث می شود فشار هوا یکسان شود (و این فشار هوای اضافی است که همیشه برای کودک مشکل ایجاد می کند). فواید سیل باتل در این جا تمام نمی شود بلکه فایده دیگری هم دارد سیل باتل عایقی است برای شیر در برابر باکتری های هوازی که امکان آلودگی را کاهش می دهد و از ورود کثیفی و آلودگی ها به بدن کودک شما جلوگیری می کند.

شیشه شیر طلقی بیبی سیل از طلق درجه 1 ساخته شده است که کیفیت بسیار عالی و بی نقصی دارد و برای کودکان یک شیشه شیر مناسب به شمار می آید که در رنگ آبی و در حجم 170 میلی لیتر برای شما ارائه شده است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره شیشه شیر بیبی سیل 170 میلی لیتر Babisil BS4433 Bottle 170ml دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو شیشه شیر بیبی سیل 170 میلی لیتر Babisil BS4433 Bottle 170ml را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شیشه شیر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس
طلق درجه 1
نوع محصول
شیشه شیر
گنجایش
170 میلی لیتر
نوع سری
معمولی (گرد)
درجه بندی
ندارد
درپوش
دارد
عملکرد ضدنفخ
دارد
دسته
ندارد
سایر توضیحات
دارای سیل باتل، جلوگیری از درد و سکسکه و نفخ، فاقد مواد شیمیایی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم