برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن لالیک نویر پرمیر الگانس انیمال (نواغ پریمیر الگنس انیمال) زنانه مردانه اصل فرانسه Lalique Elegance Animale

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لالیک نویر پرمیر الگانس انیمال (نواغ پریمیر الگنس انیمال) زنانه مردانه اصل فرانسه Lalique Elegance Animale کد 5452 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر اسپرت لالیک الگانس انیمال Lalique Elegance Animale 100 میل
نام تجاری:
8,987,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه و مردانه لالیک  عطر و ادکلن لالیک نویر پرمیر الگانس انیمال (نواغ پریمیر الگنس انیمال) زنانه مردانه Lalique Elegance Animale در سال 2014 از کالکشن Collections Noir Premier با رایحه ی غالب نت های چرمی تولید و به بازار عرضه گردید .عطر و ادکلن لالیک نواغ پریمیر الگنس انیمال با رایحه ی تلخ و گرمی که دارد مناسب زوج هایی می باشد که دوست دارند از یک رایحه ی مشابه استفاده کنند .عطر لالیک نویر پرمیر الگانس انیمال اصل فرانسه در نت اولیه ی خود دارای رایحه ی هلو، گل شمعدانی و زعفران می باشد در نت میانی به رایحه ی یاسمن بزرگ گیا و گل رز می رسد و در انتها به رایحه ی چوب صندل و چرم ختم می شود . عطر الگانس انیمال در حجم 100 میلی لیتر با غلظت ادوپرفیوم در بازار موجود می باشد و برای فصول سرد سال انتخاب شایسته ای هست.

عطر لالیک نویر پرمیر الگانس انیمال اصل فرانسه رایحه های زیر را دارا میباشد :

  • رایحه ی اولیه : هلو - گل شمعدانی - زعفران
    رایحه ی ثانویه : درخت گل حنا - یاسمن بزرگ گیا - گل رز
    رایحه ی پایه : چوب صندل - چرم

در کالکشن نویر پرمیر عطر مناسب زنانه و مردانه ای مانند عطر وادکلن لالیک نویر پرمیر اور اینتم پورل (اینتمپرل) زنانه و مردانه Lalique Noir Premier Or Intemporel قرار دارد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر الالیک نویر پرمیر الگانس انیمال دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن لالیک نویر پرمیر الگانس انیمال (نواغ پریمیر الگنس انیمال) زنانه مردانه اصل فرانسه Lalique Elegance Animale را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
گرم و تلخ
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
هلو - گل شمعدانی - زعفران
رایحه میانی
درخت گل حنا - یاسمن بزرگ گیا - گل رز
رایحه پایه
چوب صندل - چرم
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
8,987,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لالیک نویر پرمیر تقس آروماتیک (نواغ پریمیر ترس آروماتیکس) زنانه مردانه Lalique Terres Aromatiques کد 5456 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
7,887,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لالیک نویر پرمیر رز رویال (نواغ پریمیر روزز رویال) زنانه و مردانه اورجینال و اصل فرانسه Lalique Rose Royale کد 5454 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
6,552,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لالیک نویر پرمیر فروتس دو موومنت (نواغ پریمیر دیو مومنت) زنانه و مردانه Lalique Fruits du Mouvement کد 5453 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
8,905,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لالیک نویر پرمیر فلور یونیورسال (نواغ پریمیر فلیور یونیورسله) زنانه مردانه Lalique Fleur Universelle کد 2276 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
1,494,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید تستر عطر و ادکلن اصلی لالیک مشکی چوبی لالیک انکر نویر مردانه فرانسه اورجینال Lalique Encre Noire tester کد 6599 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم