برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه جورجیو آرمانی اتیتود اکستیریم ادو تویلت Armani Attitude Extreme EDT for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه جورجیو آرمانی اتیتود اکستیریم ادو تویلت Armani Attitude Extreme EDT for men کد 2661 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه جورجیو آرمانی اتیتود اکستیریم Giorgio Armani Attitude Extreme 50 میل
  • عطر مردانه جورجیو آرمانی اتیتود اکستیریم Giorgio Armani Attitude Extreme 75 میل
  • عطر مردانه جورجیو آرمانی اتیتود اکستیریم Giorgio Armani Attitude Extreme سمپل (با خرید بالای 5 سمپل هزینه ارسال رایگان می باشد)
نام تجاری:
18,191,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر مردانه جورجیو آرمانی اتیتود اکستیریم Giorgio Armani Attitude Extreme محصولی تند و شرقی است که بهترین انتخاب برای فصول سرد سال میباشد . این عطر با رایحه غالب قهوه و بادیان ختایی دارای تندی و گرمی لطیف و دوست داشتنی است که کاملا به دل شما نشسته و فضایی بی نظیر را با خود به ارمغان می آورد .
ادکلن اتیتود اکستیریم رایحه های زیر را دارا می باشد :
رایحه ی اولیه : بادیان ختایی
رایحه ی ثانویه : هل سبز ، قهوه
رایحه ی پایه : سدر ، نعنا هندی ، کهربا
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه جورجیو آرمانی اتیتود اکستیریم Giorgio Armani Attitude Extreme دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو  Armani Attitude Extreme EDT for men عطر و ادکلن مردانه جورجیو آرمانی اتیتود اکستیریم ادو تویلت را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
گرم، تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
50 و 75 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
نظرات
لطفا برای نوشتن
1394-06-24

سلام .من این ادکلن رو دارم رایحه بسیار مردانه و شیکی داره ولی متاسفانه پخش آن زیاد نیست.به ویژه برا کسانی که بیشتر خودشون از عطری که زدن لذت می برند به شدت توصیه می کنم.

1394-06-24

اگه موندگاری و پخش زیاد براتون مهم نیست و شیکی رایحه در درجه اول اولویتتون هست معطل نکنید!

1394-06-24

درود دوست گرامی خب در این حراجی هم امکانش فراهم نشد. برای حراج هفتگی بعدی انشاالله این کار رو در نظر خواهیم گرفت.لحظاتی خوش را براتون آرزو داریم.

1394-06-24

آقای مدیر چی میشد اگه این کار رو هم تو حراج روز پدر قرار می دادید؟ ما که از شما درخواست کرده بودیم!!!

1394-06-24

این کار رو سال 89 خریدم.. بوش خیلی خوبه و 4 فصله اما ماندگاریش کمه و یه ایرادی تو طراحی این مدل هست و اونم اینه که درب این ادکلن خیلی آسیب پذیره و قاب دورش خیلی زود و در اثر کوچکترین ضربه یا حتی زیاد باز و بسته شدن جدا میشه . در هر حال مایلم اگه این کار تو Off قرار بگیره مجددا" بخرمش. مرسی.

1394-06-24

benzare man in bo khastarin va behtarin boye atrie ke tahala didam...vaqean foqoladas..nemigam va manzoram nis ke azinja bekharin vali vaqean foqoladasss

محصولات مرتبط
26,605,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر زنانه و مردانه جورجیو آرمانی پرایو کلوژن اکلت د جاسمین Giorgio Armani Prive Cologne Eclat de Jasmin EDP For Men & Women کد 15815 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
41,761,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه و زنانه جورجیو آرمانی پرایو عود رویال ادو پرفیوم Giorgio Armani Prive Oud Royal EDP for man and women کد 6583 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
6,725,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه جورجیو آرمانی امپریو استرانگر ویت یو اینتنسلی Giorgio Armani Emporio Stronger With You Intensely EDP men کد 17666 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
5,678,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه جورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفوندو ادو پرفیوم Giorgio Armani Acqua Di Gio Profondo 2020 EDP for men کد 16870 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم