برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
دوست داشتن2
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن آمواج (امواج) جوبیلیشن (یوبیلشن) مردانه اصل Amouage Jubilation

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن آمواج (امواج) جوبیلیشن (یوبیلشن) مردانه اصل Amouage Jubilation کد 1995 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • ادکلن مردانه آمواج جوبیلیشن Amouage Jubilation men 100 ml 100 میل
  • ادکلن مردانه آمواج جوبیلیشن Amouage Jubilation men 100 ml 100 میل - تستر
  • ادکلن مردانه آمواج جوبیلیشن Amouage Jubilation men 100 ml سمپل (با خرید بالای 5 سمپل هزینه ارسال رایگان می باشد)
نام تجاری:
12,404,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه آمواج (آمواژ) امواج جوبیلیشن مردانه اصل Amouage Jubilation از گروه بویایی فوژه شرقی است و عطری گرم و شیرین و مناسب برای روز و  شب های سرد است.عطر امواج جوبیلیشن توسط Bertrand Duchaufour با رایحه ای فوق العاده که تلفیقی از ترکیبات شرقی و چوب است در سال 2008 طراحی شد.
ادکلن مردانه امواج یوبیلشن از ظاهری شیک و زیبا برخوردار بوده و به همین خاطر انتخاب مناسبی است برای هدیه دادن به کسانی که دوستشان دارید. جوبیلیشن به معنای شادی است و عطر با رایحه غالب توت سیاه به عنوان محصولی با عطر روح افزا و امید بخش معرفی می گردد.
ادو پرفیوم مردانه امواج جوبیلیشن  اصل ترکیبی از رایحه های زیر را دارد:
رایحه اولیه : پرتقال،  لادن، ترخون، کندر، گشنیز و توت سیاه
رایحه میانی : چوب گایاک، دارچین، برگ بو، عسل، میخک، ارکیده، رز و تخم کرفس
رایحه پایانی : نعناع هندی، مر (نوعی صمغ)، عنبر سائل، چوب آگار (عود) و پایا، سدر ، مشک و خزه درخت بلوط

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ادکلن مردانه آمواج Jubilation دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن آمواج (امواج) جوبیلیشن مردانه اصل Amouage Jubilation را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
گرم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روز و شب های سرد
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-05-27

درود فیل رو فرمودید چند مدل دارد از لوتنس اما فکر میکنیم منظورتون Fille en Aiguilles هست . نوع رایحه های این دو کلا با هم متفاوت هست و سلیقه اینجا مطرح می شوداما هر دو بسیار پر طرفدار هستند (لوتنس بیشتر) و مناسب روزهای سرد سال . از ماندگاری و پخش بوی جوبیلیشن رضایت بیشتر هست. رایحه غالب جوبیلیشن توت سیاه و لوتنس کاج هست. موفق باشید

1398-04-07

سلام بین جوبیلیشن و فیل از لوتنس ُکدامیک خوش بوتر و بازخورد بالاتر دارند؟

1395-11-07

با سلام و عرض وقت بخیر شما میتوانید پیشنهاد قیمتی خود را همراه نام محصول به 50002016002036 پیامک و یا با دفتر مرکزی تماس بگیرید تا در صورت امکان با قیمت خودتان کالا را بخرید ! تماس بگیرید زودتر مورد بررسی قرار میگیرد و آنی پاسخ خواهید گرفت. پیروز و سربلند باشید

1395-11-06

سلام قربان تخفیف داره

1394-06-28

عطر های این برند کارای پیچیده و چند لایه ای هستن وهمین نوشتن درموردشونو سخت میکنه تا این لحظه از بین کارایی که من ازین برند تست کردم این کاربنظرمن بهترینشونه.من ازبین نتهای ذکر شده بوی عود و صمغ و میوه رو توش حس میکنم که خیلی قشنگ با هم مچ شدن پخش و ماندگاریش هم خوبه ولی مثل اینترلود وحشتناک

1394-06-12

عطر های این برند کارای پیچیده و چند لایه ای هستن وهمین نوشتن درموردشونو سخت میکنه تا این لحظه از بین کارایی که من ازین برند تست کردم این کاربنظرمن بهترینشونه.من ازبین نتهای ذکر شده بوی عود و صمغ و میوه رو توش حس میکنم که خیلی قشنگ با هم مچ شدن پخش و ماندگاریش هم خوبه ولی مثل اینترلود وحشتناک نیست

1394-06-12

به افضل ساخت عُمــان !

1394-06-12

ببخشید میخواستم بدونم کشور سازنده این برند کجاست؟

1394-06-12

درود ادکلن zoe رو نمی‌شناسم. رایحه غالب بخور و مشک به صورت توأمان هم سراغ ندارم. سایر دوستان اگر چنین کاری می‌شناسن معرفی کنند. لحظاتی خوش را براتون آرزو داریم.

1394-06-12

سلام خدمت مدیریت محترم.آقا ما یه ادکلن داشتیم به اسم zoeرنگ شیشش سبز بود و بوی تلخ و عربی(بخوری)ملایم و خاطره انگیزی داشت.میخواستم بدونم کدام یک از محصولات آمواج به ادکلنzoeشباهت داره از نظر رایحه.و اگر شباهت نداره کدام یک از محصولا سایت بوی غالب بخور و مشک دارن.تو رنج 200تا500تمن.تشکر.

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم