برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه اسکلاره تلگرام دارک بلو ادوپرفیوم Sclaree Telegram Dark Blue EDP For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه اسکلاره تلگرام دارک بلو ادوپرفیوم Sclaree Telegram Dark Blue EDP For Men کد 14955 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه اسکلاره تلگرام دارک بلو Sclaree Telegram Dark Blue For Men 82 میل
نام تجاری:
412,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه اسکلاره تلگرام دارک بلو ادوپرفیوم Sclaree Telegram Dark Blue EDP For Men عطری است کاملا متفاوت و لوکس با عطر و بوی مردانه. رایحه عطر Telegram Dark Blue از میوه های تازه و گیاهان معطر گرفته شده است که بویی تلخ و کمی خنکی به همراه دارد.
با ترکیب چرم در عطر تلگرام دارک بلو که به عنوان رایحه غالب شناخته شده بوی خاص و خشن مردانه ای ایجاد کرده که پس از اولین استشمام کاملا احساس می شود و همچنین ماندگاری عطر را بالا برده است. 
در اولین اسپری سریعا متوجه نت های پرتقال با عطر و بوی بی نظیر خواهید شد که آرام و آهسته جای خود را به نت های میانی می دهد ، در نت میانی رایحه زیبا و فوق العاده میخک و چوب صندل قابل لمس هستند و سپس در آخر با نزدیک شدن به نت های چرمی و عنبر، مشک به وضوح تغییر زیبای رایحه را می توان احساس کرد.
بطری عطر اسکلاره Telegram Dark Blue بصورت مردانه و لوکس به رنگ مشکی طراحی شده است .با خرید عطر دلنشین تلگرام دارک بلو ، روزهای گرم را زیبا سپری کنید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه Telegram Dark Blueدارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو عطر و ادکلن مردانه اسکلاره تلگرام دارک بلو ادوپرفیوم Sclaree Telegram Dark Blue EDP For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تلخ
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
82 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
پرتقال
رایحه میانی
میخک، چوب صندل
رایحه پایه
چرم، عنبر، مشک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم