برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه مرسدس بنز کلون ادوتویلت Mercedes Benz Cologne edt for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه مرسدس بنز کلون ادوتویلت Mercedes Benz Cologne edt for men کد 13565 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه مرسدس بنز Mercedes Benz Cologne for men 120 میل
نام تجاری:
4,050,000 تومان
موجود - دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(4 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه مرسدس بنز ادوتویلت Mercedes Benz Cologne for men یک محصول پر طرفدار و با کیفیت از برند مرسدس بنز می باشد. 

ادکلن مردانه مرسدس بنز از حجمی برابر 120میل برخوردار است و دارای غلظتی از نوع ادوتویلت است.

پرفیوم مردانه مرسدس بنز دارای رایحه خنکی است و مناسب آقایان شیک پوش و جذاب می باشد. عطر مردانه مرسدس بنز در آغاز کار خود را با  نت های فلفل صورتی- پرتقال برزیلی- ماندارین- گریپ فروت شروع می کند و بعد از مدتی جای خود را به نت های میانی می دهد .

نت های میانی ترکیب شکوفه لیمو ترش- زنجبیل می باشد. و در آخر با ترکیب مشک- خس خس- چوبهای سفید به کار خود پایان می دهد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه مرسدس بنز دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن مردانه مرسدس بنز ادوتویلت Mercedes Benz Cologne edt for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ادکلن مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
120 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-05-17

در ضمن این عطر از نظر فضای کلی و همینطور رایحه شباهتایی به ادوتویلت " برگاموتو دی کالابریا " از شرکت آکوا دی پارما هم داره منتها کمی خنکتره با پخش و ماندگاری کمتر اما قیمتش یک سوم اون هست

1398-12-21

یکی از عطرهای مرکباتی که بیشتر بوی نارنج و ترنج داره و شباهت زیادی به ادوکلن دیور هوم کولن با پخش متوسط و ماندگاریه کمتر از متوسط حدود یکی دو ساعت اما با اینحال از دیور هوم کولن ماندگاریه بهتری داره و جالب اینجاست که کیفیتش هم تا حدی بنظر بهتر از اونه . بوی خنک و تازه مرکباتی - کمی چوبی و خیلی کم سبز با یک طعم کمی شیرین و تا حدی تلخ و کمی ترش ، بوی آبمیوه های مرکبات تازه ، با اینکه تو ترکیباتش زنجبیل هم هست اما زیاد تند نیست و بوی ملایمی داره ، خیلی بوی خوب و تازه ای داره . ارزش خرید داشت .

محصولات مرتبط
2,955,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه مرسدس بنز ادیکتیو اورینتال بای آلبرتو موریلاس Mercedes Benz Addictive Oriental by Alberto Morillas کد 5475 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم