برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه هوگو بوس هوگو وومن ادو پرفیوم hugo boss hugo woman EDP for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه هوگو بوس هوگو وومن ادو پرفیوم hugo boss hugo woman EDP for women کد 7407 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه هوگو بوس وومن ادو پرفیوم  hugo boss woman edp 75 میل
نام تجاری:
4,518,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه هوگو بوس هوگو وومن ادو پرفیوم hugo boss hugo woman EDP for women در سال 2015 طراحی شد. برند المانی هوگو بوس با عطرهای بی نظیر خود جایگاه ویژه ای در میان علاقه مندان به عطر داد. تقریبا هر کسی عطرهای هوگو بوس را یک بار استفاده کرده است و یا نامش را شنیده است. رایحه غالب آن نیز شاتوت می باشد.

به‌محض اولین اسپری هوگو باس وومن بوی پرتقال ماندارین، شاه‌توت و علف در فضای اطرافتان پر می‌شود.

بوی شیرین این ترکیب میوه‌ای شادی و انرژی زیادی را در شما ایجاد می‌کند.

پس از مدتی این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند. نت‌های میانی از گل یاسمین، برگ چای، آلوی سیاه و گل سوسن تشکیل می‌شوند. بوی این ترکیب گلی و میوه‌ای انرژی مثبت و هیجان زیادی را به شما و اطرافیانتان هدیه می‌کند.

در ادامه و با گذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها از ترکیب چوب صندل، عنبر و چوب سدر ساخته می‌شوند.
پس از استشمام این نت‌ها احساس تازگی و اعتمادبه‌نفس بیشتری خواهید داشت. ماندگاری بالای عطر  hugo boss woman edp  و قدرت پخش بوی ملایم از ویژگی های بارز آن می باشد . عطر هوگو وومن ادو پرفیوم از مجموعه عطر Hugo Woman است که در سال 1997 پایه گذاری شد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه هوگو بوس وومن ادو پرفیوم  hugo boss woman edp دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن زنانه هوگو بوس هوگو وومن ادو پرفیوم hugo boss hugo woman EDP for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
75 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم